Marciniak ambasadorem Mennicy Skarbowej
Szymon Marciniak, wybitny sędzia piłkarski, który zyskał sławę, sędziując mecz finałowy na mistrzostwach świata w Katarze, został ambasadorem Mennicy Skarbowej. Arbiter z Płocka kolejny raz przeciera szlaki.
Kampania wystartowała pod hasłem „Twoja decyzja na wagę złota”. Komunikacja będzie prowadzona w największych polskich stacjach telewizyjnych, radiowych oraz mediach online (platformy VoD). Nie zabraknie także licznych działań contentowych w przestrzeni Internetu oraz billboardów w największych polskich miastach. Za przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie nowej kampanii marketingowej jest odpowiedzialna agencja ITBC Communication, natomiast za kreację spotów reklamowych agencja Grandesi.
Cel kampanii
Współpraca Mennicy Skarbowej z Szymonem Marciniakiem ma na celu wzmocnienie świadomości i wizerunku marki. Co więcej, ma ona podkreślić bezpieczeństwo inwestycji w złoto.
– Zależało nam, aby Ambasador marki odzwierciedlał nasze wartości i charakter firmy. Szymon Marciniak jest profesjonalistą, podejmującym na boisku nieraz trudne, lecz trafne decyzje – podkreśla Jarosław Żołędowski, prezes Mennicy Skarbowej.
Marciniak zachęca Ciebie i Twoją rodzinę do inwestowania
Międzynarodowy arbiter podkreśla, że inwestowanie w złoto to gwarancja bezpieczeństwa finansowego rodzin.
– Zarządzanie drużynami, przebiegiem meczu, a nawet atmosferą panującą na murawie jest ważnym procesem, który wpływa na jakość zawodów i zachowanie zawodników. Tak samo ważne jest zarządzanie finansami w każdej rodzinie. Mam nadzieję, że moje wsparcie dla doświadczonej, od lat obecnej na polskim rynku Mennicy Skarbowej, pomoże większej grupie naszych rodaków odkryć nowy, długoterminowy i co ważne bezpieczny cel inwestycyjny, jakim jest złoto inwestycyjne – komentuje sędzia Szymon Marciniak, zapraszając jednocześnie do poznania największej na rynku oferty Mennicy Skarbowej.
W lipcu minionego roku arbiter miał już okazję, by sprawdzić się w roli ambasadora. Pod hasłem „Marciniak widzi wszystko” wystartowała kampania promująca PKO BP Ekstraklasę na antenach Canal+. Działania w mediach tradycyjnych, internetowych (m.in. aktywności w social mediach, wliczając w to współpracę z influencerami) oraz punktach sprzedaży Canal+ były widoczne do końca września. Za koncepcję kreatywną oraz realizację odpowiadał zespół kreacji Canal+.
Pierwszy polski sędzia ambasadorem marki
Polska może pochwalić się gronem doświadczonych i poważanych sędziów. Do ich grona możemy zaliczyć m.in. Bartosza Frankowskiego (w swoim dorobku ma mecze Ligi Konferencji oraz grupowe zmagania drużyn w Lidze Mistrzów), Pawła Raczkowskiego (sędziował mecze Ligi Konferencji oraz grupowe zmagania drużyn w Lidze Mistrzów), czy rodzinny duet Michała (ojciec) oraz Tomasza (syn) Listkiewiczów (sędziowali na największych imprezach piłkarskich na świecie). Niemniej żaden z nich nie ma w swoim dorobku współprac reklamowych. Zatem, czy Szymon Marciniak właśnie stał się prekursorem tego trendu wśród sędziów?
Arbiter z Płocka wydaje się przecierać szlaki w kwestii użyczania swojego wizerunku, nie tylko na sportowych antenach. Właśnie odrzucił potężną ofertę pieniężną z Arabii Saudyjskiej i postanowił zostać na terenie Europy. Może to być także znak, że chce zbudować silną i wiarygodną markę osobistą, która niebawem stanie się rozchwytywana, niczym największe gwiazdy futbolu, takie jak Robert Lewandowski, czy Lionel Messi.
FOT. Mennica Skarbowa, Canal+