Toni Kroos ambasadorem męskiej kolekcji ubrań

Toni Kroos, najbardziej utytułowany niemiecki piłkarz i jeden z najlepszych na świecie, zostaje nowym ambasadorem męskiej kolekcji Marc O’Polo.

Toni Kross łączy siły z Marc O’Polo

Celem współpracy jest wzmocnienie znaczenia męskiej odzieży dla marki casualowej, pozyskiwanie nowych klientów, zwiększenie pożądania marki oraz zrównoważony wzrost w kategorii męskiej odzieży. Współpraca rozpoczyna się kampanią na sezon jesień/zima 2024, która pojawi się we wszystkich krajach Marc O’Polo oraz na wszystkich punktach styku od końca sierpnia 2024. Strategia komunikacji obejmuje szeroko zakrojoną kampanię medialną. Będzie to największa aktywacja męskiej odzieży w historii Marc O’Polo.

– Toni Kroos jest najbardziej utytułowanym niemieckim piłkarzem wszech czasów. Jego ogromne osiągnięcia sportowe, maksymalna perfekcja i wyjątkowa jakość na boisku pomogły mu osiągnąć najwyższy poziom uznania i znaczenia na szczeblu krajowym i międzynarodowym – przekazuje firma Marc O’Polo.

Poza karierą piłkarską, Toni Kroos reprezentuje odpowiedzialność społeczną z silną osobowością poprzez Toni Kroos Academy i swoją fundację oraz jest znany jako człowiek rodzinny. Posiada również ogromny zasięg medialny dzięki swojemu kontu na Instagramie, z ponad 45 milionami obserwujących. Dzięki temu niezwykłemu zbieżności wartości marki jest idealnym partnerem do współpracy z Marc O’Polo.

Założona w Sztokholmie w 1967 roku firma Marc O’Polo dzisiaj reprezentuje współczesny styl życia, który łączy autentyczną nowoczesność i innowacyjność z relaksującym duchem skandynawskim.

FOT: X

Udostępnij

Translate »