DrWitt Elektrolity Zero Cukru oficjalnym napojem Tour de Pologne 2024

DrWitt Elektrolity Zero Cukru został oficjalnym napojem Tour de Pologne 2024. Ta nowość na rynku to produkt stworzony z myślą o sportowcach i osobach prowadzących aktywny tryb życia.

DrWitt i Tour de Pologne to uznane marki, które łączą ludzi poprzez pasję do zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej. Organizowany przez Lang Team wyścig to jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce, które swoim prestiżem przyciąga nie tylko najlepszych kolarzy, ale także rzesze fanów sportu i zdrowego stylu życia. Z kolei DrWitt powszechnie znany jest z produkcji napojów funkcjonalnych, wzbogaconych w witaminy i dlatego idealnie wpisuje się w filozofię tego wydarzenia.

Wartości marki idealnie współgrają z ideą wyścigu – DrWitt chce inspirować ludzi do aktywności fizycznej i dbania o swoje zdrowie, a Tour de Pologne jest doskonałą platformą do popularyzacji tego przesłania.

Aby wypromować współpracę oraz nowy produkt DrWitt Elektrolity Zero Cukru zaplanowano szeroko zakrojoną kampanię marketingową. Działania obejmują zarówno kampanię outdoorową, telewizyjną jak i digitalową. Billboardy pojawią się w kluczowych lokalizacjach w całym kraju, a spoty emitowane będą w popularnych kanałach telewizyjnych. Kampania digitalowa obejmie natomiast media społecznościowe oraz YouTube. Dodatkowo z materiałami promocyjnymi marka pojawi się na samym wyścigu, gdzie nie zabraknie również samego produktu.

Fot. Archiwum TdP

Udostępnij

Translate »