Tyskie przeszło na „TY” z Lando Norrisem. Piwo wypite z… buta

„Przejdźmy na TY” – mówi hasło reklamowe marki Tyskie, która wykorzystuje wizerunek najpopularniejszych gwiazd sportu. W ostatniej reklamie znaleźli się Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski. Piwo weszło jednak na chwilę do światowego mainstreamu, a wszystko za sprawą kierowcy Formuły 1, Lando Norrisa.

Lando Norris zrobił reklamę marce Tyskie

Grand Prix Wielkiej Brytanii na torze Silverstone ponownie dostarczyło emocji, zwłaszcza dzięki zmiennym warunkom, które utrudniały przewidzenie zwycięzcy. Lando Norris, choć nie wygrał wyścigu, miał wiele powodów do świętowania. Jego rozsądne zarządzanie oponami i umiejętność utrzymania tempa w zmiennych warunkach przyniosły mu trzecie miejsce.

Po wyścigu Norris i Piastri spotkali się z kibicami McLarena, gdzie Brytyjczyk celebrował podium „u siebie”. Niespodziewanie na scenie wylądował but, a kierowca wziął do ręki puszkę z piwem Tyskie. Wlał je do obuwia i wziął kilka łyków. Zostało to uwiecznione w mediach społecznościowych.

Taki rodzaj celebracji to popularne „shoey”, które popularne jest szczególnie w Australii. W taki sposób swoje podium świętował Daniel Ricciardo.

„Jak do tego doszło, nie wiem. Lando jest teraz na Ty” – napisał na Twitterze komentator F1, Michał Gąsiorowski, parafrazując hasło z reklamy browaru.

Jak zrobić idealny RTM?

„Tyskie podłapało moment i stworzyło dobry RTM, wykorzystując do tego piwo 0%, co przypomina jednocześnie o odpowiedzialności za kółkiem. Nice!” – napisał w poniedziałek na portalu X Darek Szymczak.

Tyskie zamieściło na Instagramie wpis z piwem bezalkoholowym i wspomnianym wyżej butem. „Formuła numer 1 do przechodzenia na TY” – czytamy na sloganie.

Tyskie, dostrzegając rosnące zainteresowanie odpowiedzialnym spożywaniem alkoholu i unikania jazdy pod jego wpływem, wprowadza na rynek swoje produkty bezalkoholowe – Tyskie 0%. Jest to odpowiedź na współczesne społeczne zalecenia i dążenie do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach.

Firma Tyskie, znana ze swojego zaangażowania w kampanie społeczne, podkreśla, że ich nowa linia produktów bezalkoholowych jest wyborem dla tych, którzy chcą cieszyć się smakiem piwa, jednocześnie zachowując pełną trzeźwość za kierownicą.

FOT: Tyskie

Udostępnij

Translate »