Skims Kim Kardashian z nowym partnerem. Do gry wchodzi Nike
Nike nawiązało współpracę z marką Skims. To brand należący do Kim Kardashian. Firmy wprowadzą na rynek nowe produkty z kategorii odzieży sportowej dla kobiet.
Oficjalny komunikat Nike obfituje w odważne deklaracje. Gigant z Beaverton planuje zrewolucjonizować światowy przemysł zarówno fitnessu, jak i odzieży sportowej.
Współpraca Skims z Nike ma osadzić się na filozofii ubrań najlepszych i innowacyjnych w swojej klasie. Odzież będzie również innowacyjna „w służbie wszystkim sportsmenkom”.
NikeSKIMS prezentuje filozofię i ofertę
Kooperatywa bazuje także na integracji i przekraczaniu granic. NikeSKIMS zaoferuje klientkom szeroką gamę odzieży treningowej, obuwia oraz akcesoriów.
Wszystkie pozycje z katalogu firmy zostaną zaprojektowane tak, żeby spełnić wyjątkowe potrzeby i preferencje kobiet-sportowców na całym świecie. Zastosowane projekty sprostają potrzebom „każdego ciała”.
Ubrania od Kim Kardashian i Nike pojawią się w sklepach
Premierę produktów NikeSKIMS zaplanowano na wiosnę 2025 roku. Klientki będą mogły skorzystać z oferty w wybranych sklepach wyłącznie w Stanach Zjednoczonych.
Nowa marka planuje globalną ekspansję dopiero na 2026 rok. Produkty z nowej kolekcji pojawią się także na stronie internetowej nike.com/NikeSKIMS.