UFC porozumiało się z brytyjską sieciówką. Sklepy znajdują się też w Polsce

UFC porozumiało się z brytyjską sieciówką. Sklepy znajdują się też w Polsce

UFC nawiązało współprace z JD Sports. To retailer z branży sportowej. Sprzedaje odzież i akcesoria oraz posiada 425 sklepów w Europie, w tym w Polsce.

W ramach nowej umowy JD Sports zostało kluczowym partnerem wydarzeń UFC na całym świecie. Kontrakt jest pochodną zeszłorocznej współpracy. 

Teraz skala zostanie powiększona. Efekty zobaczymy już na gali Ultimate Fighting Championship w O2 Arena w Londynie 22 marca. Wydarzenie reklamuje starcie Leona Edwardsa z Seanem Bradym.

Logo JD Sports z wyraźną ekspozycją

W ramach współpracy lokowanie JD Sports pojawi się w centrum oktagonu UFC. Dotyczy to gal organizowanych w Europie. Kontrahenci stworzą również wspólne treści cyfrowe. 

Brytyjska sieć zostanie przy tym gospodarzem serii wydarzeń skierowanych do fanów na całym Starym Kontynencie. Pierwsze z nich odbędzie się w galerii Westfield w Stratford w Londynie. W akcji będą dostępne bilety do wylosowania na galę Edwards vs Brady.

JD Sports i UFC prężnie działają na rynku marketingowym

– To partnerstwo oznacza początek serii wydarzeń i możliwości treści zaprojektowanych w celu stworzenia prawdziwych powiązań między naszymi konsumentami a światem UFC – powiedział Neril Corrie, brand director JD Sports, cytowany przez Sportcal.

Ostatnie miesiące to prężne działanie UFC w zakresie umów sponsorskich. W połowie lutego informowaliśmy w TheSport.pl o historycznym kontrakcie z Monster Energy. Bierne nie pozostaje także JD Sports, które zakontraktowało niedawno m.in. Anthonego Joshuę.

MMA

Udostępnij

Translate »