„Misje” STS – rekordowa kampania bonusowa z udziałem Fabrizio Romano
Dziennikarska gwiazda z Włoch, Fabrizio Romano wziął udział w nowej akcji STS. Bukmacher przygotował rekordową pulę nagród dla graczy.
Największy legalny bukmacher w Polsce – STS – ogłosił nawiązanie współpracy z prawdziwą gwiazdą piłki nożnej. I nie chodzi tutaj bynajmniej o zawodnika Realu, czy Barcelony, ale o dziennikarza.
Fabrizio Romano, czyli najbardziej znany influencer w świecie futbolu został wybrany na ambasadora nowej kampanii. Wykorzystanie Włocha w akcji marketingowej wpisuje się w trendy panujące na rynku marketingowym w Polsce – lokowaniem wizerunków gwiazd telewizji do promowania zakładów bukmacherskich.
Największa akcja bonusowa w historii polskich zakładów
Kampania, w której bierze udział Fabrizio Romano, nazywa się „Misje”. Podzielono ją na pięć etapów. Koniec każdego z nich wiąże się z podziałem miliona złotych pomiędzy graczy, którzy wykonają wskazane zadania.
Oprócz wspomnianych nagród STS przewidział dodatkową „pulę niespodzianek”. Akcja, w której główną rolę gra znany Włoch trwa od 21 maja aż do 6 lipca. Bukmacher przeznaczył na pulę nagród aż 5 mln złotych. Jest to największa jednorazowa akcja bonusowa w historii tego sektora w Polsce.
Rynek bukmacherski w liczbach – STS przed Fortuną i Superbetem
Firma Start-Typ-Sport współpracą z Fabrizio Romano chce umocnić pozycję na rynku polskim. Tylko w 2023 roku STS odnotował przychodu rzędu 4,7 mld złotych, uzyskując 34 proc. udział w branży bukmacherskiej.
Według danych interplay.pl STS-owi depczą po piętach Fortuna, (przychody 2,91 mld zł i 21,49 proc. udziałów w rynku) i Superbet (przychody 2,32 mld zł i 17,12 proc. udziałów w rynku).
– Chcemy dostarczać emocji, wyjątkowych promocji i przede wszystkim nagradzać graczy “bardziej” w myśl hasła towarzyszącego naszej marce. I właśnie dlatego, i tylko w STS, gracze mogą wziąć udział w największym transferze sezonu, gdzie na ich konta “wytransferujemy” ponad 5 mln zł – zakomunikował Maciej Muras, Head of CRM w STS.