Lewandowski i Szczęsny bawią Barcelonę. „Bójka” Polaków hitem

To, kto zostanie mistrzem Hiszpanii, zostało już przesądzone na dwie kolejki przed końcem La Ligi. Dlatego piłkarze FC Barcelony postanowili podkręcić emocje w nieco inny sposób – rodem z filmów sztuk walki.

Wojciech Szczęsny i Robert Lewandowski – z pewnością zdając sobie sprawę z tego, że są nagrywani, zdecydowali się zrobić psikusa tym, którzy oglądali sesję treningową Blaugrany. Legendy reprezentacji Polski zainscenizowały scenkę, w której wymieniają bokserskie ciosy.

W trakcie lekkiego treningu popularny „Tek” wyprowadził prawy sierpowy w kierunku Roberta Lewandowskiego. Drugi strzelec La Liga padł po nim jak rażony piorunem. Moment później sytuacja się odwróciła i to El Fumador udawał, że zbiera się po ciosie.

Żartobliwa „bójka” i popisowe akcje Polaków hitem mediów społecznościowych

Bądź co bądź udanie odegrana scenka wywołała śmiech zarówno zawodników na murawie, jak i sztabu szkoleniowego. Na nagraniach udostępnionych na platformie „X” można było usłyszeć, że w pierwszym momencie nie każdy się zorientował, że to żart.

Atmosfera sobotniego treningu była rozluźniona. Efektem była nie tylko „walka” Lewandowskiego i Szczęsnego, ale także popis umiejętności polskiego bramkarza… w roli napastnika. Oba nagrania zebrały sporą liczbę wyświetleń.

FC Barcelona bije rekordy w social mediach i podbija Azję nową kampanią influencerów

Wspomniane viralowe filmy są znamienne w kontekście znakomitych wyników, jakie FC Barcelona generuje na rozmaitych platformach cyfrowych. Jeszcze na początku 2025 roku Duma Katalonii przekroczyła barierę 529 mln obserwujących we wszystkich social mediach.

Klub prowadzony przez Joana Laportę wystartował też z działalnością na rynkach, których dotychczas nie eksplorował. Między grudniem 2024 a marcem 2025 Azulgrana prowadziła pierwszą kampanię z wykorzystaniem influencerów w social mediach w Indonezji, Wietnamie i Tajlandii.

Udostępnij

Translate »