Mężczyzna trzymający piłkę do koszykówki oraz telefon z napisem Revolut na ekranie

Karta Revolut x NBA: gratka dla kolekcjonerów i fanów koszykówki

Revolut zapowiada premierę limitowanej karty NBA, która może stać się nie lada gratką dla kolekcjonerów i kibiców koszykówki.

Revolut – brytyjski fintech – ogłosił w czerwcu 2025 roku wydanie kolekcjonerskiej karty płatniczej inspirowanej NBA. Karta pojawiła się w zapowiedzi na oficjalnych kanałach społecznościowych firmy.

Produkt to efekt współpracy Revoluta z ligą – ta trwa od 2024 roku. Wcześniej fintech z siedzibą w Wilnie był już m.in. partnerem The NBA Paris Games. Umożliwił wtedy swoim klientom wcześniejszy zakup biletów na styczniowe mecze w Europie, a dla nowych użytkowników przygotował bonus w wysokości 20 euro.

Limitowane serie kart Revolut: od architektury po sport

Karta NBA od Revoluta wyróżnia się unikalnym designem nawiązującym do koszykarskiej ligi. Wcześniejsze premiery obejmowały kilkadziesiąt wzorów kart wirtualnych, inspirowanych m.in.:

  • architekturą miast, 
  • grafiką LGBT+
  • wizerunkami psów. 

Wprowadzenie produktu wpisuje się w strategię firmy, która regularnie oferuje klientom limitowane serie narzędzi płatniczych. Nowość skierowana jest do fanów amerykańskiej koszykówki, którzy cenią oryginalne gadżety związane z ulubioną ligą.

Revolut w Polsce – już ponad 3,5 mln klientów korzysta z aplikacji

Revolut rozszerzył ofertę o nowe kolekcje kart wirtualnych w maju 2025 roku. Spotkało się to z dużym zainteresowaniem użytkowników. Produkt tworzony przy współpracy z NBA to kolejny krok w procesie personalizacji artykułów i angażowania społeczności sportowej wokół aplikacji.

Według oficjalnych danych z coinlaw.io Revolut obsługuje ponad 40 mln użytkowników na świecie (stan na czerwiec 2025 r.). Natomiast liczba klientów w Polsce przekroczyła już 3,5 mln.

Udostępnij

Translate »