Startuje kampania Lidla z okazji piłkarskiego EURO kobiet

Lidl Polska rozpoczął kampanię marketingową z okazji UEFA Women’s EURO 2025, czyli piłkarskich mistrzostw Europy kobiet. To sposób na realizację swojej społecznej misji wspierania równych szans, rozwoju młodych talentów oraz zdrowego stylu życia.

Marka jako oficjalny partner turnieju będzie obecna zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalowych. Lidl zachęci do kibicowania i wspólnego przeżywania sportowych emocji.

Czytaj także: F1 The Movie w kinach. Brad Pitt i Lewis Hamilton w hollywoodzkim hicie

Centralnym elementem kampanii będzie 30-sekundowy spot wizerunkowy. Materiał opowiada historię dziewczynki, która dzięki codziennemu wysiłkowi, wsparciu najbliższych i zdrowemu odżywianiu – symbolicznie reprezentowanemu przez świeże owoce i warzywa od Lidl – pokonuje kolejne przeszkody i spełnia swoje sportowe marzenia.

Dodatkowe aktywacje z okazji piłkarskiego EURO kobiet

To taka krótka opowieść o sile, wytrwałości i wsparciu – wartościach, które Lidl Polska podkreśla i promuje na co dzień w ramach swojej strategii społecznej odpowiedzialności. Spot pojawi się w blokach reklamowych przed meczami. Szczególny nacisk położono na mecze reprezentacji Polski oraz finał turnieju.

W serwisie YouTube pojawi się pełna, 60-sekundowa wersja spotu. Kampania będzie również realizowana w social mediach, mediach internetowych oraz w ramach współpracy z portalem Onet. Lidl zostanie sponsorem sekcji sportowych poświęconych UEFA Women’s EURO 2025.

Na czas trwania turnieju sieć dyskontów przygotowała także wyjątkową aktywację w aplikacji Lidl Plus. Użytkownicy będą mogli wziąć udział w specjalnej grze „Szczęśliwa Bramka”, która pozwoli połączyć sportowe emocje z dodatkowymi kuponami. Gra pojawia się po zakupach z aplikacją Lidl Plus w dniach 1.07 – 31.07.

Kampania jest częścią długofalowej strategii Lidl Polska w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Od lat marka aktywnie wspiera działania na rzecz równouprawnienia i edukacji zdrowotnej. Mistrzostwa Europy kobiet to kolejna okazja, by połączyć te wartości i realnie wpłynąć na rozwój potencjału młodych kobiet przez sport.

Współpraca Lidla z UEFA z okazji UEFA Women’s EURO 2025 została ogłoszona w grudniu 2024 roku. Obejmuje wszystkie 16 krajów uczestniczących w turnieju. Partnerstwo ma na celu nie tylko wspieranie wielkiego wydarzenia sportowego, ale także budowanie długofalowego zaangażowania w rozwój kobiecego futbolu na całym kontynencie.

fot. Lidl Polska

Udostępnij

Translate »