Adidas wprowadza nową opcję: zamówisz ulubioną koszulkę z logo Trefoil
Adidas rozszerza użycie logo Trefoil na całą piłkarską ofertę i otwiera nowe możliwości dla klubów wszystkich lig. Decyzja jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom fanów.
Po latach nieobecności na boiskach piłkarskich klasyczny znak Trefoil powraca na komplety meczowe Adidas. Dotąd motyw pojawiał się wyłącznie w trzecich strojach wybranych klubów, chociażby Realu Madryt czy Arsenalu.
Teraz niemiecki gigant wdraża Trefoil jako oficjalny znak w całej ofercie. Pojawi się na sprzęcie, obuwiu, czy akcesoriach dla każdego poziomu rozgrywek. „Przeciek” dotyczący zmian przekazał najbardziej znany w tym temacie portal, Footy Headlines.
Komercyjny sukces Trefoil: logo napędza sprzedaż Adidasa
Wprowadzenie Trefoil na boiska to nie tylko ukłon w stronę tradycji, ale przede wszystkim decyzja biznesowa. Już po premierze trzecich kompletów w sezonie 2024/25 Adidas zanotował skok sprzedaży zarówno w segmencie odzieży, jak i obuwia.
W drugim kwartale 2025 roku Adidas osiągnął dwucyfrowy wzrost przychodów, zwiększając je o 12 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Szczególnie silny wzrost odnotowano w sektorze piłkarskim, co potwierdzają oficjalne sprawozdania finansowe giganta z Herzogenaurach.
Rosnące wyniki idą w parze z innowacjami
Globalny raport Adidas za pierwsze półrocze 2025 roku wskazuje również, że marka rośnie we wszystkich regionach świata. Przychody w Europie wzrosły o 14 proc., a w obszarze obuwniczym i odzieżowym dominują właśnie linie inspirowane przeszłością, takie jak Originals i Football Performance.
Warto też dodać, że równolegle Adidas kontynuuje wysoką dynamikę innowacji. Wdraża ekologiczne materiały czy technologię AeroReady w liniach przeznaczonych do gry i treningu.