Logo STS Puchar Polski na tle stadionu pełnego kibiców i odpalonych rac podczas meczu piłkarskiego.

STS sponsorem tytularnym Pucharu Polski i Superpucharu Polski

Nowa umowa STS z PZPN wzmacnia pozycję bukmachera jako kluczowego gracza rynku sponsoringu sportowego w Polsce. Partnerstwo zapewni spółce szeroką ekspozycję zarówno w sieci, jak i obiektach sportowych.

We wtorek 19 sierpnia Polski Związek Piłki Nożnej ogłosił, że STS został sponsorem tytularnym Pucharu Polski i Superpucharu Polski. Kontrakt będzie obowiązywał przez trzy sezony, od 2025/2026 do 2027/2028. Daje prawo do używania nazwy „STS Puchar Polski” oraz „STS Superpuchar Polski”.

Umowa przyznaje STS szeroki zakres ekspozycji marketingowej. Logotyp firmy pojawi się na stadionach, w transmisjach telewizyjnych, materiałach promocyjnych, bandach LED, dywanach 3D. Nie zabraknie go na rękawkach koszulek drużyn biorących udział w rozgrywkach. 

Zaangażowanie STS wykracza poza logo – nowe inicjatywy dla klubów i fanów

– Sponsoring tytularny Pucharu i Superpucharu Polski to dla nas kolejny, a zarazem największy krok w ostatnich miesiącach w obszarze sponsoringu sportowego, którym podkreślamy nasze ambicje oraz rynkową pozycję. Cieszę się, że oprócz reprezentacji Polski, z którą jesteśmy nieprzerwanie od 11 lat, dziś zacieśniamy współpracę z PZPN. Stajemy się kluczowym partnerem Związku w ramach tak ważnych i prestiżowych rozgrywek – powiedział Radim Haluza, CEO STS.

– Planujemy szereg niestandardowych aktywacji, które jeszcze bardziej wzmocnią wizerunek STS jako zaangażowanego sponsora, który w swoich działaniach wychodzi poza ramy zawieranych umów. Dla nas to coś znacznie więcej niż ekspozycja logotypu. To bycie blisko kibiców i aktywowanie zawieranych umów poprzez angażujące i wartościowe akcje skierowane do klubów i ich kibiców. Nie inaczej będzie w tym przypadku – przekazał Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer STS.

STS i PZPN – partnerstwo przynoszące korzyści wizerunkowe i biznesowe

– Bardzo cieszymy się, że nasza wieloletnia współpraca z STS – sprawdzonym partnerem PZPN i reprezentacji narodowej – została rozszerzona o strategiczny projekt sponsoringu tytularnego Pucharu Polski i Superpucharu Polski. To wyraz ogromnego zaufania. Zarazem potwierdzenie, że współpraca z PZPN realnie przekłada się na wymierne korzyści wizerunkowe i biznesowe – ocenił Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

– Wierzymy, że właśnie takie możliwości niosą ze sobą te rozgrywki. Konsekwentnie pracujemy nad ich rozwojem i prestiżem. Między innymi poprzez zapewnienie maksymalnej dostępności spotkań w kanałach otwartych. W ramach strategicznej umowy licencyjnej z Telewizją Polską, gwarantującej 33 transmisje w każdym sezonie – dodał Łukasz Wachowski.

Udostępnij

Translate »