Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO

Marcin Gortat – jeden z najbardziej znanych polskich koszykarzy – dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat wspiera polski sport i kulturę.

– Marcin Gortat ma za sobą piękną i pełną sukcesów karierę sportową – nie tylko w Polsce, lecz także za granicą. Obecnie nadal pozostaje w sporcie, choć w innej roli. Prowadzi własną fundację, która pomaga spełniać sportowe marzenia młodym ludziom, założył szkołę sportową, a także wspiera różnego rodzaju inicjatywy promujące aktywność fizyczną – powiedział Marcin Gawryszczak – członek zarządu Totalizatora Sportowego.

– Zależało nam na tym, żeby Marcin był w naszej rodzinie, bo chcemy jeszcze lepiej promować polski sport, promować aktywność fizyczną, nasze gry i produkty. Chcemy, żeby ludzie się nimi bawili, żeby czerpali pozytywne emocje oraz spełniali swoje marzenia – dodał Gawryszczak.

Marcin Gortat, odbierając swoją imienną koszulkę LOTTO z rąk Szymona Gawryszczaka, zaznaczył, że Totalizator Sportowy i marka LOTTO są mu bliskie nie tylko za sprawą sportu, który wspierają, lecz także ze względu na sposób, w jaki łączą biznes z działalnością na rzecz rozwoju tej dziedziny.

– Z każdej złotówki przeznaczonej na gry liczbowe LOTTO, 19 groszy trafia na sport, ale też na kulturę. Dzięki tym środkom mamy w Polsce dziesiątki tysięcy wybudowanych i wyremontowanych obiektów sportowych. Jako ambasador marki LOTTO będę kontynuował sportową działalność z drużynowym wsparciem od Totalizatora Sportowego – podkreślił Gortat.

Koszykarz przypomniał także, że to nie jest jego pierwsza współpraca z Totalizatorem Sportowym. – Działamy razem już od jakiegoś czasu, choć wcześniej były to pojedyncze inicjatywy i eventy. Dzisiaj zacieśniamy więzi. Ja natomiast zostałem już takim pełnokrwistym, stuprocentowym ambasadorem na najbliższe dwa lata, z czego się bardzo cieszę – powiedział.

Dodał, że współpraca daje szansę promocji nie tylko całego sportu, ale również i kultury w naszym kraju. – Razem będziemy mogli robić jeszcze większe eventy niż do tej pory, choćby wielki mecz Gortat Team kontra NATO Air Force, który prawdopodobnie rozegrany zostanie 13 czerwca 2026 r. w Atlas Arenie w Łodzi – poinformował Marcin Gortat.

Wyjaśnił też, że numer 13, z którym występuje, jest dla niego szczęśliwą liczbą. – Trzynastka towarzyszy mi całe życie, można powiedzieć, że walczyłem o nią od samego początku. Raz nawet musiałem ten numer wykupić w NBA od innego gracza. I tak został ze mną do dziś, stając się filarem mojej strategii – podkreślił koszykarz.

Podczas eventu LOTTO Basket członek zarządu Totalizatora Sportowego Szymon Gawryszczak przypomniał, że 15 września ruszyła wspaniała akcja, której twarzą jest Robert Lewandowski – również ambasador Totalizatora Sportowego.

– Akcja polega na tym, że gracze będą mogli wybierać obiekty sportowe i kulturalne, które dofinansujemy. Najpierw gracze będą mogli zgłaszać konkretne obiekty, np. z ich miejscowości lub z okolicy. Następnie my wybierzemy najciekawsze i stworzymy z nich listę rankingową. Gracze kupując nasze produkty, będą mogli oddawać głos na konkretne miejsca. My z kolei przyszłego roku przedstawimy listę takich obiektów do dofinansowania, wpłacając na ich konto kilkaset tysięcy złotych – wyjaśnił przedstawiciel LOTTO. W planie jest dofinansowanie 70 obiektów z całej Polski – na 70 lat spółki.

Warto dodać, że Totalizator Sportowy od lat wspiera rozwój koszykówki w Polsce. Marka LOTTO już po raz drugi z rzędu pełniła rolę Partnera Głównego meczu Gortat Team vs NATO Team. Wcześniej była Partnerem Tytularnym rozgrywek koszykówki 3×3, zarówno w odmianie męskiej, jak i żeńskiej. Od kilku lat LOTTO współpracuje również z aktualnymi mistrzami Polski – koszykarską Legią Warszawa – a także wspiera ekstraklasową Arkę Gdynia.

fot. Totalizator Sportowy

Udostępnij

Translate »