Nowa kolekcja Roberta Lewandowskiego i 4F trafia właśnie do sprzedaży
Marka 4F prezentuje kolejną odsłonę kolekcji 4F x RL9, sygnowanej przez jednego z najlepszych piłkarzy świata. Robert Lewandowski jest twarzą kampanii, która rozwija platformę „Znaczy, że chcesz”.
To już kolejna odsłona projektu, w którym jakość i styl łączą się z oczekiwaniami klientów 4F oraz fanów Roberta Lewandowskiego. Kolekcje cenione są za połączenie stylu sportowego z miejskim, nowoczesne kroje, dopracowane detale i wygodę, która sprawdza się zarówno podczas treningu, jak i na co dzień.
Robert Lewandowski globalny ambasador marki 4F
Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski i napastnik FC Barcelony, od początku 2021 roku jest ambasadorem marki 4F. Uznawany za jednego z najlepszych piłkarzy XXI wieku, zdobywca ponad 700 bramek, laureat tytułów Piłkarza Roku FIFA i UEFA, stał się symbolem wartości, które 4F konsekwentnie promuje: determinacji, pasji i ambicji.
Od tego roku Lewandowski jest również twarzą globalnej kampanii 4F „IT MEANS YOU WANT IT”, która promuje markę w 20 krajach. Jego wizerunek wspiera strategię ekspansji międzynarodowej i wzmacnia jej globalną rozpoznawalność.
Kolekcja inspirowana futbolem
Nowa kolekcja 4F x RL9 to współczesna interpretacja klasycznych trendów futbolowych. Projekty przywołują ducha sportowych boisk poprzez charakterystyczne koszulki polo, autorskie patch printy inspirowane klubowymi herbami oraz nowoczesne formy, które nadają linii autentyczny, sportowy wyraz. Kolekcja została uszyta z wysokiej jakości materiałów, łącząc modowy wygląd z codziennym komfortem. Dominującym kierunkiem jest sportstyle – w ofercie znalazły się bawełniane T-shirty, koszulki polo w dwóch wariantach wzorów oraz komplety dresowe. Całość uzupełniają modele techniczne, zaprojektowane z myślą o maksymalnej funkcjonalności podczas aktywności fizycznych. W koszulce funkcyjnej z linii RL9 zastosowano technologię 4F Dry, która skutecznie odprowadza wilgoć i zapewnia uczucie suchości nawet podczas intensywnego wysiłku. Dzięki wysokiej oddychalności, lekkości i szybkiemu schnięciu produkt gwarantuje pełną swobodę ruchu i komfort użytkowania w każdych warunkach.
Dostępność i rynki
Kolekcja 4F x RL9 dostępna jest w salonach stacjonarnych 4F w Polsce, w sklepie internetowym i aplikacji mobilnej. Także na 22 rynkach zagranicznych, m.in. w: Chorwacji, Rumunii, Niemczech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Katarze oraz na Ukrainie, Litwie, Łotwie i Słowacji.
Międzynarodowa obecność kolekcji RL9 to część globalnego rozwoju marki 4F, która konsekwentnie buduje swoją pozycję w Europie i na świecie.
Trzymasz tempo? Znaczy, że chcesz.
Hasło towarzyszące premierze kolekcji „Trzymasz tempo? Znaczy, że chcesz.”, jest rozwinięciem platformy komunikacji „Znaczy, że chcesz” oraz globalnej kampanii marki 4F z udziałem Roberta Lewandowskiego – „IT MEANS YOU WANT IT.”
Kolekcja 4F x RL9 została stworzona nie tylko dla miłośników piłki nożnej, ale dla wszystkich, którzy każdego dnia pokonują własne ograniczenia, znajdując w sobie motywację, by poświęcić choć chwilę na aktywność fizyczną i czerpać z tego satysfakcję. To propozycja dla tych, którzy wciąż chcą więcej i kierują się sportowym duchem.