Narciarz w zielonym kombinezonie wykonuje skok na śnieżnym stoku z dużym logo 4F na tle nieba.

4F prezentuje nową kolekcję zimową 2025 z technologią HEAT SYSTEM

Polska marka sportowa wprowadza na rynek zimowe ubrania narciarskie z innowacyjnymi rozwiązaniami grzewczymi. W ofercie po raz pierwszy pojawia się linia Apres Ski.

Marka 4F wchodzi w sezon zimowy 2025 z kompleksową kolekcją narciarską i snowboardową. W ofercie znalazły się kurtki, spodnie, bielizna termoaktywna oraz pełna gama akcesoriów. Asortyment obejmuje modele dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

Kolekcja łączy funkcjonalność z designem. Męskie modele utrzymane są w kolorach intensywnej czerwieni i żywej zieleni przełamanych granatem. Damskie wersje prezentują się w biało-czarnej palecie z akcentami rose gold i mocnego różu.​

Technologia RECCO i system grzewczy

Kurtki narciarskie 4F wyposażono w technologię RECCO. To system ratunkowy, który umożliwia lokalizację osób zasypanych lawinami. Kurtki posiadają pasywne znaczniki odbijające sygnał wysyłany przez detektory używane przez GOPR i TOPR.​​

RECCO należy do najpopularniejszych lawinowych systemów bezpieczeństwa na świecie. System składa się z pasywnej płytki zaszytej w ubraniu oraz detektora, którym dysponują ratownicy. Płytka nie wymaga zasilania ani konserwacji.

Nowością jest kurtka 4F PRO z technologią HEAT SYSTEM. To grzewczy system zasilany powerbankiem z trzema poziomami regulacji ciepła. Panele grzewcze umieszczono na plecach. Kurtka łączy funkcję ogrzewania z wysoką wodoodpornością i zaawansowaną wentylacją.

Linia Apres Ski debiutuje w ofercie 4F

Po raz pierwszy w zimowej kolekcji 4F pojawia się linia Apres Ski. To casualowe ubrania projektowane z myślą o czasie po zamknięciu stoków. W skład linii wchodzą swetry, polary, bluzy, dzianinowe spodnie i śniegowce.

Styl apres-ski to jeden z trendów sezonu 2025. Charakteryzuje się ciepłymi swetrami, strukturalnymi tkaninami i przytuulnymi śniegowcami. Moda ze stoków przenosi się na ulice miast.

Efektowna sesja na lodowcu Hintertux

Kampania wizerunkowa zimowej kolekcji 4F powstała na lodowcu Hintertux w Austrii. To teren narciarski położony w dolinie Zillertal w Tyrolu. Lodowiec słynie z doskonałych warunków treningowych dla profesjonalnych riderów.

Hintertux przez lata funkcjonował jako jedyny całoroczny teren narciarski w Austrii. Góry sięgają 3250 metrów nad poziomem morza. W sesji wzięli udział profesjonalni zawodnicy ski i snowboardu.

Gdzie kupić rzeczy z nowej kolekcji 4F?

Zimowa kolekcja 4F dostępna jest w sklepach stacjonarnych, online oraz w aplikacji 4F. Marka prowadzi sprzedaż również na wybranych rynkach zagranicznych. Kurtki 4F PRO z technologią HEAT SYSTEM dostępne są w wersji limitowanej online oraz stacjonarnie wyłącznie w CH Bonarka w Krakowie i w sklepie w Zakopanem.

Marka 4F należy do polskiej spółki OTCF S.A. z siedzibą w Wieliczce. Firma działa na rynku od 1995 roku, a markę 4F uruchomiono w 2003 roku. Założycielem jest Igor Klaja.

Udostępnij

Translate »