Jeremy Sochan

Jeremy Sochan twarzą nowej kampanii 4Move

Właśnie wystartowała najnowsza kampania 360 marki 4Move, która wprowadza w świat wysiłku, zabawy, determinacji i sportowej pasji. Jej twarzą jest będący w ścisłej współpracy z firmą FoodCare Jeremy Sochan, polski koszykarz San Antonio Spurs.

Za realizację spotu odpowiada agencja Ancymony, a za zakup mediów Initiative Media. Hasło kampanii to „Now it’s your move”.

– Hasłem „Now it’s your move to write your own story” chcemy zainspirować odbiorców do stawiania sobie wyzwań, przełamywania własnych ograniczeń i tworzenia własnej, wyjątkowej historii. Bo każdy z nas ma w sobie siłę, by osiągnąć coś wielkiego – now it’s your move! – informuje spółka FoodCare.

Jeremy Sochan jest ambasadorem 4Move od sierpnia 2023 roku. Koszykarz stał się twarzą napojów izotonicznych i funkcjonalnych marki. Nowy ambasador dołączył do grupy kilkunastu gwiazd sportu, z którymi do tej pory współpracował FoodCare.

– Foodcare od początku swojego istnienia współpracuje z najlepszymi sportowcami. Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był dość naturalny. Jest autentyczny, otwarty i doskonale pasuje do 4MOVE – mówi Wiesław Włodarski, Właściciel FoodCare, który sam jest zapalonym miłośnikiem sportu i inicjatorem sportowego zaangażowania firmy.

Wizerunek Jeremiego znajduje się na napojach izotonicznych i funkcjonalnych 4Move.

– Częścią kariery zawodowego sportowca jest też aktywność marketingowa. Decyzję o współpracy z FoodCare podjąłem wraz z moim teamem. Napoje izotoniczne oraz wody witaminowe to naturalny element mojej diety, a marka 4MOVE gwarantuje wysoką jakość. Poza tym cieszę się, że FoodCare to polska marka, którą mogę wesprzeć swoją twarzą i nazwiskiem – mówi Jeremy Sochan.

Produkty firmy FoodCare do tej pory promowali m.in. Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej czy drużyny Borussii Dortmund. Co ciekawe, twarzą 4MOVE był w przeszłości również inny koszykarz NBA Marcin Gortat.

– Jesteśmy dumni z faktu, że Jeremy Sochan zaufał marce 4MOVE, która łączy wszystkich pasjonatów sportu, sięgających wyłącznie po sprawdzone produkty. W kampanii 4MOVE z przyjemnością oglądamy Jeremiego na boisku, dlatego też mocno trzymamy kciuki za jego szybki powrót do zdrowia. Z wielkimi nadziejami czekamy na występy naszego ambasadora w narodowych barwach – zaznacza Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.

FOT: 4Move

Udostępnij

Translate »