Modrić i Saka na „przypale” w nowej kampanii Snickersa

Na początku czerwca ruszyła nowa kampania Snickers, w której występują znane postacie ze świata piłki nożnej – Luka Modrić oraz Bukayo Saka. Celem marki jest pomoc wszystkim miłośnikom futbolu w uniknięciu nieprzyjemnych „przypałów”.

Kampania Snickersa z Modriciem i Saką

W ramach kampanii Snickers prezentuje „przypały” – czyli humorystyczne wpadki kibiców, które mają angażować konsumentów i wzmacniać komunikację futbolową marki. Kampania, rozpoczęta na początku czerwca, będzie trwać przez osiem tygodni, oferując bogate sportowe emocje i szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową w internecie.

Jednym z głównych elementów kampanii jest spot reklamowy, który rozgrywa się w salonie fryzjerskim. Klient podczas strzyżenia jest całkowicie pochłonięty oglądaniem meczu piłki nożnej. Kiedy jego drużyna strzela gola, klient wstaje z podekscytowaniem z fotela, co skutkuje przypadkowym obcięciem pasma włosów przez fryzjera. „Przypał” ten jest komentowany przez pracownika granego przez Bukayo Sakę, a Luka Modrić, w roli asystenta fryzjera, podaje baton Snickers® jako rozwiązanie sytuacji. Finał spotu koresponduje z hasłem kampanii: Co za przypał! Zjedz Snickers®!

– Zdajemy sobie sprawę, że kibicom nie zawsze wszystko idzie po myśli, dlatego chcieliśmy zwrócić uwagę na te zabawne sytuacje. Kto lepiej je oceni niż dwie znane postacie ze świata piłki nożnej? Nasza kampania z przymrużeniem oka zachęca fanów do śmiania się ze swoich błędów i sięgania po Snickers®, aby poczuć satysfakcję i poprawić sobie humor w chwilach zażenowania – mówi Agata Nykowska, Senior Brand Marketing Manager w Mars Polska.

Kampania obejmuje specjalne formaty wideo, które będą emitowane w internecie. Aktywność promocyjna planowana jest również na platformach takich jak Facebook, Instagram, TikTok, YouTube oraz w aplikacji TVP Sport.

FOT: Mat. prasowe

Udostępnij

Translate »