Airbnb znów w sporcie. Współpraca z Tour de France
Organizatorzy Tour de France, a także Tour de France Femmes dopięli ważny deal z Airbnb. Platforma do wynajmu kwater notuje wielki powrót do świata sportu.
Ostatnia tak znacząca współpraca przydarzyła się Airbnb w 2019 roku, kiedy to sygnowała umowę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim. Teraz, w ramach umowy z Tour de France, platforma dostarczy szereg usług. Airbnb zajmie się nie tylko opcją sprzedaży noclegów dla kibiców na trasie wyścigu, ale także organizacją wyjątkowych eventów. Te odbędą się wzdłuż trasy wyścigu kolarskiego.
Przejażdżka z Markiem Cavendishem – tylko dla użytkowników Airbnb
Jednym z najbardziej spektakularnych punktów programu będzie możliwość przejechania się na rowerze u boku samego Marka Cavendisha w paryskim Grand Palais. Udział w takim wydarzeniu będą mogli wziąć wyłącznie użytkownicy Airbnb.
Platforma proponuje takie inicjatywy po to, żeby przyciągnąć nie tylko zagorzałych fanów kolarstwa, ale także osoby, które szukają dodatkowych, atrakcyjnych przeżyć w trakcie Tour de France. Na umowie skorzysta oczywiście samo Airbnb.
Airbnb przygotuje ponad 100 tysięcy ofert
Jak wskazują badania OpinionWay, aż 25 proc. Francuzów chce zarezerwować nocleg w miejscowościach położonych na trasie wyścigu w 2025 roku. Platforma Airbnb odpowie na to zapotrzebowanie, oferując ponad 100 tys. dostępnych obiektów w wybranych regionach.
Warte odnotowanie jest to, że Airbnb przygotuje ofertę, nie tylko biorąc pod uwagę popularne destynacje, ale także mniej zaludnione obszary. Dzięki temu nie tak popularne cele podróży mogą zyskać na popularności i przyciągnąć nowych gości oraz dodatkowy kapitał.
– Jesteśmy dumni, że możemy oferować niezapomniane doświadczenia podczas wyścigu i partnerować zarówno męskiej, jak i kobiecej edycji Tour de France. Chcemy przyciągnąć nowych gości do wiejskich regionów Francji i dzielić się korzyściami z turystyki wyścigowej z lokalnymi społecznościami – stwierdził Brian Chesky, CEO Airbnb, cytowany przez SportsPro.