Czerwone Audi RS e-tron GT z piłką MLS na masce, oficjalny partner motoryzacyjny Major League Soccer, 2025

Audi pozostaje tytularnym sponsorem rozgrywek MLS

Niemiecka marka samochodowa i amerykańska liga piłkarska MLS ogłosiły przedłużenie umowy sponsorskiej. Współpraca z Audi trwa od 2015 roku.

Audi i Major League Soccer potwierdziły kontynuację strategicznego partnerstwa, które rozpoczęło się w 2015 roku. Niemiecki producent samochodów pozostaje oficjalnym partnerem motoryzacyjnym ligi oraz tytularnym sponsorem rozgrywek play-off MLS Cup. 

Audi zachowuje status tytularnego sponsora play-off MLS Cup oraz sponsora kluczowych nagród indywidualnych, w tym Złotego Buta MLS oraz trofeum MVP finału. Marka obierze także patronat nad cyfrową serią „Team of the Matchday” i będzie oficjalnym partnerem Meczu Gwiazd MLS.

Producent z Niemiec umacnia swoją pozycję

Marka podtrzymuje silną obecność w ekosystemie MLS poprzez lokalne partnerstwa z klubami, w tym Inter Miami CF, D.C. United, Orlando City SC, San Jose Earthquakes, Sporting Kansas City, Columbus Crew oraz New York Red Bulls. Marka posiada również prawa do nazwy Audi Field w Waszyngtonie, stadionu D.C. United, które zabezpieczyła w 2017 roku.

Don Garber, komisarz MLS, podkreślił wartość długoterminowej relacji. – To nie tylko sponsor. To prawdziwy partner w budowaniu MLS. Wierzą w wydajność, innowacje i generowanie znaczącego wpływu w społecznościach. Są to wartości, które głęboko podzielamy – stwierdził w oficjalnym komunikacie.

Audi wspiera młode talenty piłki nożnej

Z okazji odnowienia umowy Audi zadebiutowało z 30-sekundową reklamą „The Assist”. Opublikowano ją przy okazji meczów Wild Card play-off MLS Cup w środę, 22 października. Spot reklamowy prezentuje model RS e-tron GT performance. 

Warto zwrócić uwagę, że niemiecki producent działa także prospołecznie. Jednym z najważniejszych elementów partnerstwa jest program Audi Goals Drive Progress. Od 2019 roku wspiera rozwój młodych talentów piłkarskich w Stanach Zjednoczonych.

Udostępnij

Translate »