Betclic i Falubaz Zielona Góra: Jacuzzi na stadionie żużlowym
Jeden z najpopularniejszych bukmacherów w Polsce, czyli Betclic, skupił na sobie uwagę udaną akcją marketingową. Jej osią zostało… jacuzzi postawione na stadionie żużlowym.
Betclic wyrobił już sobie renomę w kontekście działań promocyjnych. Kolejną ciekawą inicjatywę zaprezentował w niedzielę 11 maja. Bukmacher postawił jacuzzi na stadionie żużlowej PGE Ekstraligi.
Firma zrealizowała inicjatywę przy udziale Stelmet Falubazu Zielona Góra. Jednocześnie po raz pierwszy zaprezentowała takie działanie na poziomie najwyższej klasy rozgrywkowej polskiego speedwaya. Wcześniej jacuzzi pojawiało się na meczach piłki nożnej, na zapleczu Ekstraklasy, gdzie Betclic jest sponsorem tytularnym.
„FANna” Betclica stanęła na meczu żużlowej Ekstraligi
W ramach akcji „jacuzzi na żużlu” kibice mogli wygrać opcję oglądania meczu w towarzystwie wody i bąbelków. Do udziału w konkursie wystarczyło oznaczyć znajomych w komentarzu mediów społecznościowych Falubazu i uzasadnić, dlaczego zasługuje się na wygraną.
Ważnym elementem całej zabawy było zwieńczenie komentarza hasztagiem #KibicemSięJest. Następnie zwycięzcy (pełnoletni), a dokładnie trzy osoby, mogli emocjonować się widowiskiem Ekstraligi – starciem PRES Toruń ze Stelmet Falubazem Zielona Góra. Gospodarze po emocjonującym meczu pokonali torunian 46:44.
Kreatywność Betclic doceniana przez branżę i kibiców
Działania Betclic są powszechnie doceniane zarówno przez samych kibiców, jak i od strony kreatywności marketingowej. Marka lubuje sie w kreowaniu niestandardowych akcji i z pewnością będzie kontynuować podobne inicjatywy w przyszłości.
– Wybraliśmy swój kurs w komunikacji marketingowej, a tak liczne nagrody i wyróżnienia branżowe są dla nas potwierdzeniem, że obraliśmy właściwą drogę – komentował inne działania bukmachera Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic, cytowany przez prowly.com.