Gigant kosmetyczny wchodzi do sportu kobiecego. To przełom?
Golden States Valkyries zyskały poważnego partnera biznesowego. To znana marka kosmetyczna – Sephora. To nie pierwsza ważna i być może przełomowa umowa, jeśli chodzi o sport kobiecy.
W ostatnich miesiącach sport kobiecy święci tryumfy w kontekście pozyskiwania kolejnych sponsorów. Na tle firm z różnych sektorów, inwestujących w żeńskie drużyny, mocno wybijają się te z branży kosmetycznej.
Znani producenci zorientowali się, że rozgrywki, w których udział biorą panie, są znakomitym wyborem w kontekście wzmacniania obecności w mediach i budowy marki. Szlak „przetarli” giganci tacy jak m.in. Maybelline i e.l.f. Pisaliśmy szerzej na ten temat w TheSport.pl TUTAJ.
Sephora będzie blisko Golden States Valkyries
Shelley E. Kohan z Forbes poinformowała jako jedna z pierwszych o kontrakcie Golden States Valkyries z Sephorą. Dziennikarka użyła mocnego stwierdzenia, nazywając ten ruch „przełomowym”, który „sygnalizuje zmianę w marketingu sportowym kobiet”.
Partnerstwo wykracza poza standardowe działania marketingowe. Sephora zaangażuje się m.in. w inicjatywy społeczne. W ramach kontraktu marka będzie partnerem tytularnym nowoczesnego centrum sportowego „Sephora Performance Center”. Lokowanie Sephora pojawi się również przy okazji Valkyries Content Day, a także podczas obozu treningowego.
Dlaczego?
– Partnerstwo z Sephora to naturalne dopasowanie dla Valkyries. Są nie tylko liderem w dziedzinie urody, ale firmą z głębokimi korzeniami w Bay Area, tak jak my – skomentowała współpracę Jess Smith, prezes Golden State Valkyries.
– Jesteśmy podekscytowani, że możemy być partnerem założycielskim Golden State Valkyries i wspierać zespół, który angażuje się w działania na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet, ich samorealizacji i doskonałości – dodała szefowa marketingu w Sephora na USA Zena Arnold.