InPost coraz mocniejszy w sporcie. Gigant wchodzi w koszykówkę
Rośnie zaangażowanie marki InPost na polu sponsoringu sportowego. Po głośnej umowie z Newcastle United, a wcześniej dołączeniu do grona sponsorów PZPN oraz Polskiego Związku Kolarskiego, do portfolio dyscyplin dołącza także koszykówka. InPost został nowym partnerem Dzików Warszawa, klubu ORLEN Polskiej Ligi Koszykówki.
Dziki Warszawa to świeży projekt, którego rozwój kibice mogą obserwować od kilku lat. Stołeczna ekipa w tym sezonie zadebiutowała na najwyższym poziomie rozgrywkowym po kilku szybkich awansach z niższych szczebli. Tuż za półmetkiem sezonu zasadniczego warszawiacy zajmują 10. lokatę w tabeli i pozostają w grze o awans do fazy play-off.
Od dziś Dziki Warszawa grają razem z marką InPost. Gigant branży logistycznej ostatnio systematycznie zwiększa swoje zaangażowanie sponsoringowe. W maju zeszłego roku polska firma dołączyła do grona sponsorów PZPN, a kilka miesięcy później została strategicznym partnerem Polskiego Związku Kolarskiego. Ogromne poruszenie wzbudziła niedawna informacja o współpracy InPostu i Newcastle United. Teraz przyszła pora na współprace z jednym z najciekawszych koszykarskich projektów w całej Polsce.
Jak ogłaszać współpracę z nowym partnerem - @dzikiwarszawa - to właśnie tak! 🐗🏀📦 pic.twitter.com/qAYqJpW9HN
— Paczkomat, Kurier (@InPostPL) January 12, 2024