Galeria
W 2017 roku PSG zebrało słynne baty z Barceloną, a trykotowi puryści mogli na ich koszulkach dostrzec oryginalną innowację – hologramowe logo Nike i paryskiej jedenastki.
Cała ta zabawa przeszła bez większego echa, ale jak każdy prototyp i ten nie ustrzegł się błędów. Herb drużyny był oparty na małych kreskach w opcji mono – tj. był zbyt cienki i mało dostrzegalny, by zwrócić na siebie uwagę.
Teraz Nike powróciło z wersją beta – wydzieliło większą przestrzeń dla hologramu, a temat obudziła niedawno Barcelona oraz kobieca drużyna Anglii. Odbiór jest bardzo dobry, estetyka stoi na wysokim poziomie, a kolejne kluby nieśmiało wprowadzają takie koszulki. Pamiętajcie, że drużyna to społeczność mikro i nie ma tu znaczenia dla ekip pokroju Lugano/Śląska Wrocław, że coś takiego miała już wcześniej Barca czy inni giganci.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |