
Lechia Gdańsk ma nowego strategicznego partnera. To giełda kryptowalut
„Wchodzimy na wyższy poziom” – w ten sposób Lechia Gdańsk poinformowała o nowym Sponsorze Klubu w mediach społecznościowych. Kibice już na tym korzystają.
W przededniu Derbów Trójmiasta Lechia Gdańsk ogłosiła partnerstwo zondacrypto, jedną z największych giełd kryptowalut w Europie. Firma została Oficjalną Giełdą Kryptowalut Lechii. Jej logo pojawi się na koszulkach meczowych seniorskiej drużyny podczas spotkań Ekstraklasy i Pucharu Polski.
Partnerstwo obejmuje także ekspozycję na stadionie, w mediach klubu i dedykowane aktywacje dla kibiców. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/2027. Zondacrypto zastąpi na koszulkach markę XUDO, która pozostanie na spodenkach.
Lechia Gdańsk i zondacrypto mają wspólne cele
W komunikacie prasowym prezes zondacrypto, Przemysław Kral, podkreśił wspólne cele. Mowa tutaj o budowaniu „mostu” między sportem a nowoczesnymi technologiami. Firma ponadto stawia na promowanie bezpieczeństwa i edukacji w dziedzinie kryptowalut.
Z kolei dyrektor komercyjny Lechii, Paweł Kokosza, wskazał, że partnerstwo pozwoli klubowi na korzystanie z innowacyjnych rozwiązań i poszerzy możliwości angażowania fanów – właśnie poprzez nowe technologie. Ucieszył go też fakt zaufania tak prestiżowej marki z branży fintech.
Kibice Lechii Gdańsk mogą skorzystać z promocji
W ramach współpracy zondacrypto przygotowało specjalną promocję dla nowych użytkowników. Osoby rejestrujące się na platformie z kodem LECHIA, które przejdą weryfikację i dokonają pierwszej transakcji, otrzymają 10 USD w kryptowalucie. Szczegóły dostępne są na stronie zondacrypto.com.
Warto wiedzieć, że zondacrypto posiada licencje i działa zgodnie z regulacjami europejskimi, m.in. MiCA. Wspiera inne kluby sportowe, takie jak Raków Częstochowa, Pogoń Szczecin, czy zespoły Serie A i ligi hokejowej z HC Davos. Marka współpracuje także bezpośrednio z polskimi, wybitnymi sportowcami, m.in. Wojciechem Szczęsnym i Katarzyną Niewiadomą.