Influencerzy w parach z graczami wypromują LIV Golf

LIV Golf wykorzysta influencerów do promocji rozgrywek

Organizacja LIV Golf ogłosiła nowy konkurs. Jego osią będzie YouTube. Wezmą w nim udział zarówno gracze, jak i influencerzy. Cel to zwiększenie rozpoznawalności.

Włodarzom LIV Golf zależy na tym, żeby przyciągnąć liczniejszą widownię. Osiągnięcie tego celu umożliwi 12-osobowa grupa graczy i osób znanych z działalności w social mediach.

Centrum wydarzeń będzie Trump National Doral. W sobotę 5 kwietnia na terenie obiektu zaplanowano pojedynczy event zatytułowany „The Duels: Miami”. W rywalizacji weźmie udział sześć gwiazd LIV. Połączą siły z sześcioma twórcami.

Wyjątkowy format turnieju

Scenariusz „The Duels: Miami” prezentuje się następująco. Sześć dwuosobowych drużyn będzie konkurować na dystansie dziewięciu dołków. LIV Golf określił ten format jako „fast-paced nine hole scramble”.

Taki układ jest nowością w golfie. Zdaniem organizatorów „The Duels: Miami” wniesie powiew świeżości w dyscyplinie. Wydarzenie będzie można obejrzeć wyłącznie na kanale YouTube Granta Horvata.

Plejada gwiazd zagra w Trump National Doral

W „The Duels: Miami” udział wezmą: Sergio Garcia/ Wesley Bryan, Bubba Watson/ Luke Kwon, Joaquin Niemann/ Rick Shiels, Phil Mickelson/ Grant Horvat, Dustin Johnson/George Bryan i Cameron Smith/ Fat Perez.

Event w Trump National Doral skomentują: Mason Nutt, Andrew Santino, Joey „Joey Cold Cuts” Demare oraz Robby „Bobby Fairways” Berger. Po głównej transmisji w sieci pojawią się materiały ekskluzywne – na platformach medialnych uczestników.

Udostępnij

Translate »