Marka Decathlon i Tour de Pologne łączą siły

W ramach współpracy Decathlon będzie jednym z głównych partnerów największego wyścigu kolarskiego w Polsce. Marka nieustannie rozwija swoją ofertę kolarską, a w ostatnim czasie nawiązała też kompleksową współpracę z jedną z najlepszych drużyn kolarskich, AG2R La Mondiale.

Współpraca pomiędzy marką Decathlon a Tour de Pologne, największym i najważniejszym wyścigiem kolarskim Polsce, jest istotnym wydarzeniem na rynku sponsoringu sportowego. Decathlon w najbliższych sezonach będzie doskonale widoczny na trasie wszystkich etapów wyścigu. Obie firmy mają w planach także wspólne, niestandardowe działania promujące kolarstwo oraz aktywność fizyczną.

– Decathlon jest w Polsce zdecydowanym liderem w obszarze szeroko pojętej mobilności, a rowery zawsze odgrywały kluczową rolę w naszej ewolucji i rozwoju. Miliony dzieci na całym świecie nauczyły się jeździć na swoim pierwszym rowerze z Decathlon, a miliony dorosłych używają naszych rowerów każdego dnia. Współpraca z Tour de Pologne to kolejny, bardzo ważny krok na drodze naszej marki. Chcemy popularyzować sport w naszym kraju, a jazda na rowerze to jedna z najpopularniejszych i najlepiej dostępnych aktywności fizycznych. Współpraca z takim partnerem jak Tour de Pologne to dla nas szansa na szerokie docieranie do fanów kolarstwa w całej Polsce – powiedział Nils Swolkien, Chief Executive Officer w Decathlon Polska.

Marka Decathlon od dawna aktywnie wspiera sport, ma także w swojej historii wiele akcji i kampanii związanych z kolarstwem. W ubiegłym roku Decathlon został również głównym partnerem drużyny kolarskich AG2R LA MONDIALE. Kolarze drużyn mogą liczyć na doświadczenie i know-how VAN RYSEL, wyczynowej marki rowerów szosowych Decathlon, która wyposażyła ich w rowery, kaski i okulary.

– Bardzo się cieszę, że podjęliśmy współpracę z tak znaną i lubianą na świecie marką, jaką jest Decathlon. Od lat organizujemy największy i najbardziej prestiżowy wyścig kolarski w Polsce i w naszej części Europy. Ten sport przyciąga całe rodziny. Jako Tour de Pologne staramy się szukać nowych kanałów komunikacji i dotarcia do miłośników kolarstwa, a nasze wspólne działania z Decathlon na pewno pozytywnie wpłyną na jeszcze większą popularyzację jazdy na rowerze, zarówno tej zawodowej, jak i amatorskiej, bo kolarstwo to sport wręcz stworzony do aktywnego spędzania czasu. Jeszcze raz dziękuję firmie Decathlon za decyzję o podjęciu współpracy i wspólnej promocji kolarstwa w naszym kraju – mówił Czesław Lang, Dyrektor Tour de Pologne.

Przypomnijmy, że Decathlon to globalna, wielospecjalistyczna marka sportowa dla początkujących i najlepszych sportowców, jest innowacyjnym producentem sprzętu sportowego na każdym poziomie umiejętności, z ponad 100 000 członków zespołu i 1700 sklepami na całym świecie.

Udostępnij

Translate »