Nie Yamal, nie Mbappé – Travis Scott przejmuje El Clásico
Nie Lamine Yamal i nie Kylian Mbappé. Gwiazdą niedzielnego El Clásico będzie Travis Scott – postać, która staje się symbolem połączenia świata muzyki i sportu.
Obecność marki oraz wrestlingowego alter ego rapera, czyli Cactus Jack, to kulminacja romansu Travisa Scotta ze sportem. Limitowana edycja koszulek, w których wystąpią zawodnicy Hansiego Flicka jest symbolicznym momentem w świecie sponsoringu.
W niedzielę logo głównego sponsora, Spotify, zostanie zastąpione emblematem Cactus Jack. Motyw ten pojawi się również na trykotach sekcji żeńskiej podczas starcia FC Barcelony Femeni z Athletikiem Bilbao.
Moda, muzyka i futbol: limitowana kolekcja Travis Scott x FC Barcelona
Spotify, Travis Scott i FC Barcelona przygotowali dla fanów unikalną kolekcję, obejmującą nie tylko koszulki meczowe, ale także odzież lifestyle’ową. Fani będą mogli nabyć kolekcjonerskie wersje trykotów domowych, wyjazdowych, retro 2000/01 oraz bluzy, t-shirty, szorty, czapki, szalik, kurtkę i piłkę.
Projekty ubrań prezentują się fenomenalnie, a dominuje w nich estetyka charakterystyczna dla Travisa Scotta: ciemne barwy, motywy szkieletów, graffiti i dystopijne akcenty.
Na kolekcjonerów koszulek czeka prawdziwa perełka
Prawdziwym „Świętym Graalem” całej akcji jest ekskluzywna seria 22 koszulek ze specjalnej akcji marketingowej, podpisanych przez zawodników i zawodniczki pierwszych składów Dumy Katalonii.
Promocję uzupełniają dwa kolejne wydarzenia: Travis Scott zagra w Barcelonie koncert 11 maja w klubie Opium. Przygotował także specjalną playlistę na Spotify, która towarzyszy przygotowaniom zarówno drużyny, jak i kibiców przed meczem.