Nike Scary Good Pack: Mbappé i Haaland promują nową kolekcję
O ile pogoda za oknem w te wakacje nie rozpieszcza, o tyle nie można tego powiedzieć o branży modowej w kontekście sportu. Nike właśnie zaprezentowało kolekcję Nike Scary Good Pack.
Nike Scary Good Pack oficjalnie debiutuje na rynku 14 lipca 2025 roku. Nowa kolekcja obejmuje trzy flagowe modele: Mercurial, Tiempo i Phantom w zupełnie nowych kolorystykach. Amerykański brand kończy w ten sposób wielomiesięczną kampanię promocyjną „Scary Good”.
Premiera zbiega się z serią zmian w komunikacji wizualnej. Nike zastosowało nowe logo z czarnym swoosh na fluorescencyjnym żółtym tle. Zabieg stanowi część szerszego rebrandingu Nike Football, który ma uczynić markę bardziej prowokacyjną i odważną.
Mercurial, Tiempo i Phantom – nowe oblicza legend
Nike Mercurial 25-26 Scary Good prezentuje się w kolorystyce „Magic Flamingo” – różowo-fioletowej z czarnymi i pomarańczowymi akcentami. Swoosh rozciąga się od czubka buta aż po zewnętrzną stronę cholewki. Model kosztuje ok. 280 euro.
Nike Tiempo 10 Scary Good 25-26 otrzymało srebrną sylwetkę z pomarańczowymi i białymi detalami. Natomiast Nike Phantom 6 Scary Good 25-26 łączy bardzo jasny odcień fioletu z intensywną czerwienią. Model Phantom 6 wyposażono w dwa małe swoosh na bokach i trzeci, odwrócony, na pięcie.
Kampania „Scary Good” wieńczy rebranding Nike Football
Nowa kolekcja stanowi finał kampanii „Scary Good”, która wprowadzała nową tożsamość wizualną Nike Football. Kampania podkreśla odwagę, instynkt i wyobraźnię najgroźniejszych napastników świata.
Wśród ambasadorów marki znajdziemy:
- Alexię Putellas,
- Kyliana Mbappé,
- Erlinga Haalanda,
- Sam Kerr,
- Cole’a Palmera,
- Viniciusa.
Gigant odzieżowy z Oregonu nawiązuje do przeszłości poprzez nowoczesną interpretację klasycznych rozwiązań. Podobną strategię marka zastosowała przy powrocie Total 90, szczególnie modelu Total 90 III SP „Gym Red”.