Nowa reklama Nike. „Obudź swoje szaleństwo”

Wypuszczona na rozpoczęcie Euro 2024 reklama z udziałem Kyliana Mbappé, Viniciusa Juniora i Erlinga Haalanda ukazuje ich uwikłanie w „piłkarskie szaleństwo”.

Reklama Nike Football z Viniciusem, Mbappe, Haalandem i… Ronaldinho!

Od dawna mówi się o związku między geniuszem a szaleństwem i właśnie to jest motyw przewodni najnowszej reklamy Nike Football zatytułowanej „Obudź swoje szaleństwo”.

Występują w niej trzej mistrzowie współczesnej piłki nożnej, a spot koncentruje się na wysiłkach, jakie Mbappé, Vinicius Junior i Haaland podejmują, aby osiągać najwyższy poziom. Od znoszenia kontuzji po wstawanie o świcie i picie surowych jajek, reklama maluje barwny obraz „szaleństwa” potrzebnego, aby być najlepszym. Począwszy od młodego wieku, obejmuje to naukę taktyki, przesądy i techniki zdrowotne wymagające ekstremalnego wysiłku lub poświęcenia.

Reklama ma zakłócony, szalony klimat, który kulminuje, gdy trzej piłkarze znajdują się na stadionie, gdzie wita ich „ojciec chrzestny piłkarskiego geniuszu”, Ronaldinho. Brazylijczyk wskazuje, że prawdziwe piłkarskie szaleństwo pojawia się, gdy grasz to samo, co w domowym zaciszu, ale wtedy „kiedy świat patrzy”.

Reklama ma swoją premierę z okazji Euro 2024, mimo że Nike nie jest oficjalnym sponsorem turnieju, a Mbappé jest jedyną gwiazdą z reklamy, która bierze w nim udział (po tym, jak Norwegia Erlinga Haalanda nie zakwalifikowała się). Vinicius Junior wystąpi za to na boiskach podczas Copa América, która zaczyna się w przyszłym tygodniu.

Reklama, nawiązująca do rytmów klasyka Screamin’ Jay Hawkinsa „There’s Somethin’ Wrong with You”, zabiera widzów w szaloną podróż. Jak napisało Nike Football na platformie X: „Jest coś wyjątkowego, co odróżnia tych na szczycie od reszty”.

Fani mogą obejrzeć reklamę online oraz na kanałach społecznościowych Nike, gdzie już wywołuje spore poruszenie.

FOT: Nike Football

Udostępnij

Translate »