
PGE Narodowy ma nowych sponsorów. To firmy z branży odzieżowej i motoryzacyjnej
Mecze eliminacyjne do Mundialu kadry Michała Probierza, Superpuchar Polski, a w grafiku koncert Jennifer Lopez czy też Justina Timberlake’a. Na PGE Narodowym z różnym efektem, ale na pewno sporo się dzieje. Nie tylko „na murawie”, ale i poza nią.
W ostatnim czasie dział prasowy Stadionu Narodowego im. Kazimierza Górskiego w Warszawie opublikował dwie informacje. Dotyczą jednak nie wydarzeń na terenie obiektu, ale kolejnych już współprac sponsoringowych.
Do partnerów PGE Narodowego dołączyli Recman i Carolina Car Company. W przypadku drugiej firmy mowa również o współpracy z Reprezentacją Polski w piłce nożnej. Informację przekazano za pośrednictwem platformy X.
Recman ubierze członków Zarządu Spółki
– Jako ceniona polska marka, która cieszy się rosnącym zaufaniem zarówno wśród klientów, jak i specjalistów z branży odzieżowej, Recman dołącza do grona Partnerów Biznesowych PGE Narodowego – poinformował dział prasowy obiektu na kanale X.
– […] Marka będzie odpowiedzialna za profesjonalny wizerunek Zarządu Spółki. […] W eleganckim garniturze, uszytym z najwyższej jakości materiałów – witamy w świecie pozytywnych emocji największego stadionu w kraju – dodano w poście.
Motoryzacyjne CCC dołącza do partnerów PGE Narodowego
– Z przyjemnością informujemy, że Grupa Carolina Car Company, jeden z największych dealerów Toyoty w Polsce, została oficjalnym partnerem motoryzacyjnym PGE Narodowego – zakomunikowano na profilu obiektu platformy X.
– Carolina Car Company z dumą pełni rolę Partnera Motoryzacyjnego PGE Narodowego oraz Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski – przekazano w oficjalnym komunikacie prasowym.