Pierwszy klub ekstraklasy nawiązał współpracę ze Sportigio

Legia Warszawa pochwaliła się nawiązaniem współpracy ze startupem Sportigio. Oba podmioty mają współpracować przy projekcie skierowanym do studentów. Cel: zainteresować ludzi studiujących w Warszawie Legią i zachęcić ich do chodzenia na jej mecze.

Sportigio tworzy i rozwijaja aplikację przeznaczoną dla klubów sportowych i przede wszystkim ich kibiców. Zastosowane rozwiązania mają pomóc na angażowanie fanów w świecie cyfrowym. Aplikacja cieszy się popularnością w grupie wiekowej 18-30. Sportigio współpracuje z 50 klubami z różnych dyscyplin sportu, w tym między innymi z drużynami siatkarskiej Plus Ligi. Legia Warszawa to pierwszy klub z PKO BP Ekstraklasy, który nawiązał współpracę z tym startupem.

– Wiele czołowych klubów współpracuje ze startupami, czerpiąc z ich kreatywności i innowacyjności. Legia chce wyznaczać trendy w tym zakresie, a nawiązana współpraca z pewnością się do tego przyczyni. Ambicja, pasja i dążenie do dynamicznego rozwoju to wartości, które łączą nas i Sportigio. Jako Legia robimy wiele, by docierać do nowych kibiców. Wierzymy, że akcja prowadzona razem ze Sportigio przyczyni się do realizacji tego celu. Ten sezon traktujemy w tym kontekście jako swoisty okres przygotowawczy. W kolejnym nastąpi totalna ofensywa – mówi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający w Legii Warszawa, cytowany przez oficjalną stronę klubu.

Projekt, o którym mowa to Legia Students Challenge. To aplikacja adresowana przede wszystkim do studentów, w której uczestnicy będą mogli brać udział w wyzwaniach. Te z kolei będą powiązane z realnymi wydarzeniami – meczami Legii. Założenia akcji, w tym mechanikę rywalizacji i poziomy nagród, opracowano przy współpracy klubu, Sportigio, a także samorządów studenckich Uniwersytetu Warszawskiego, Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Dzięki swojej aktywności użytkownik aplikacji będzie mógł korzystać ze zniżek i ofert specjalnych, a także wygrywać liczne nagrody.

Jak podkreślają twórcy aplikacji, jej celem jest zainteresowanie Legią młodych ludzi, którzy wybrali Warszawę jako swoje miejsce studiów.

FOT. legia.com

Udostępnij

Translate »