Ponad 50 tys. pluszaków wylądowało na PGE Narodowym

Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji „Dorzuć misie”. Środki trafią na konto Fundacji DKMS.

PGE Narodowy został zasypany maskotkami

Akcja „Dorzuć misie” organizowana przez STS oraz PZPN zakończyła się sukcesem, a na murawie wylądowało 50 048 pluszaków. W związku z tym Fundacja STS przekaże 60 048 zł na wsparcie Fundacji DKMS, a konkretnie na pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku.

Poniedziałkowe, ostatnie przed wylotem na Mistrzostwa Europy spotkanie reprezentacji Polski z drużyną z Turcji było niezwykle interesujące. Jednak to, co wydarzyło się po gwizdku kończącym mecz, było równie emocjonujące. Zgromadzeni kibice, którzy przez cały tydzień poprzedzający mecz z Turcją byli informowani o akcji „Dorzuć misie” rzucili na murawę aż 50 048 maskotek.

– Cieszymy się, że jako wieloletni sponsor reprezentacji narodowej razem z PZPN zorganizowaliśmy tak wspaniałą akcję, jaką jest „Dorzuć misie”, a która zaangażowała tak wielu kibiców. Wielokrotnie udowodniliśmy, że w obszarze aktywacji skierowanych do fanów sportu wyznaczamy w Polsce trendy i tak samo było podczas meczu z Turcją – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer STS.

Kibice stanęli na wysokości zadania

Zgodnie z zapowiedzią, Fundacja STS przekaże gwarantowane 10 000 zł oraz 1 zł za każdego pluszaka, który został rzucony na murawę, aby wesprzeć Fundację DKMS a konkretnie pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku. Kwota, jaką udało się zebrać to 60 048 zł. Misie rzucone na murawę trafiły do Stowarzyszenia Nadzieja na Mundial, które rozdysponuje je do Domów Dziecka oraz lokalnych ośrodków pomagających osobom w potrzebie.

– Kibice reprezentacji Polski jak zawsze stanęli na wysokości zadania. Nie tylko gorąco dopingowali naszą drużynę narodową, ale i pomogli w słusznej sprawie. Dzięki akcji „Dorzuć misie” Fundacja STS przekaże ponad 60 000 zł na pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku. To wielka radość, że wszyscy gramy do jednej bramki – powiedział Cezary Kulesza, prezes PZPN.

Dodatkowo, w specjalnie przygotowanych przez STS wraz z Fundacją DKMS i PZPN strefach (przed i na stadionie), w których chętne osoby mogły rejestrować się jako potencjalni Dawcy szpiku, zarejestrowano 205 nowych, potencjalnych Dawców szpiku.

– Fundacja DKMS otrzyma kwotę 60 048 zł. To wsparcie pozwoli nam sfinansować rejestrację kolejnych potencjalnych dawców szpiku, by dać szansę na wygraną w najważniejszym meczu – meczu o życie. Razem pokazaliśmy, że piłka nożna to nie tylko sport, ale również wspólnota gotowa do pomagania potrzebującym. Podczas tego wydarzenia Wolontariusze Fundacji DKMS zarejestrowali 205 kibiców – nowych potencjalnych Dawców szpiku! Dziękujemy, że gracie z nami do jednej bramki – mówi Agnieszka Wodzińska, Wiceprezes Fundacji DKMS.

W trakcie dziewięciu odsłon akcji „Dorzuć misie” w zebrano 284 923 maskotki. Tym samym, na konta osób potrzebujących oraz fundacji trafiło 816 981 zł.

FOT: mat. prasowe

Udostępnij

Translate »