Piłkarze FC Barcelony w bordowo‑granatowych strojach świętują zdobycie pucharu na boisku, otoczeni kibicami na trybunach, obok dużego logo stacji telewizyjnej Sports Network.

Puchar Króla w Eleven Sports. Stacja przejmuje prawa do transmisji

Kibice hiszpańskiej piłki zobaczą rozgrywki pucharowe u nowego nadawcy. Eleven Sports oficjalnie pozyskało wyłączne prawa do pokazywania Copa del Rey na polskim rynku.

Eleven Sports wygrało rywalizację o prawa telewizyjne do Pucharu Hiszpanii. Stacja pokaże mecze tego turnieju w nadchodzących latach. Nadawca potwierdził przejęcie pakietu od dotychczasowych dysponentów licencji. Zmiana kończy okres obecności rozgrywek w Telewizji Polskiej.

Nowa umowa gwarantuje stacji pełną wyłączność na terytorium Polski. Widzowie obejrzą spotkania na antenach sportowych oraz w serwisach streamingowych należących do grupy. Decyzja wzmacnia pozycję nadawcy jako lidera w segmencie hiszpańskiego futbolu.

Eleven Sports parafowało wieloletnią umowę

Kontrakt obejmuje kilka nadchodzących sezonów piłkarskich. Nadawca zapewnił sobie prawa do transmisji na „wiele lat”, co sugeruje stabilizację na tym polu. Dokładna wartość transakcji pozostaje tajemnicą handlową.

W pakiecie znajdują się wszystkie kluczowe fazy turnieju Copa del Rey. Kibice zobaczą mecze już od wczesnych rund – z udziałem drużyn z niższych lig. Stacja wyemituje także decydujące starcia, w tym półfinały oraz wielki finał.

Konsolidacja hiszpańskiego futbolu na antenach Eleven Sports

Przejęcie praw wpisuje się w strategię budowania kompletnej oferty piłkarskiej. Eleven Sports posiada już prawa do ligi hiszpańskiej LaLiga EA Sports. Pozwala to na stworzenie spójnego ekosystemu dla fanów piłki z Półwyspu Iberyjskiego.

Koncentracja rozgrywek ułatwia dostęp do treści dla fanów Realu Madryt i FC Barcelony. Abonenci zyskują kompleksowy dostęp do meczów ligowych i pucharowych w jednym miejscu. Eliminuje to konieczność zakupu wielu oddzielnych subskrypcji.

Puchar Króla generuje w Polsce znaczące zainteresowanie, szczególnie w fazach finałowych. Dane Nielsen Audience Measurement wskazywały, że finały z udziałem czołowych marek, jak Real Madryt czy FC Barcelona, przyciągały w otwartej telewizji (TVP) widownię przekraczającą milion widzów.

Udostępnij

Translate »