PZPN i Michał Probierz na dłużej z marką premium. Przedłużono kontrakt
Ubiegłoroczne Mistrzostwa Europy stały pod znakiem eleganckich strojów Michała Probierza. Dostawcą ubrań był Lancerto. Teraz firma przedłuża współpracę z PZPN.
Działania Lancerto w trakcie Euro 2024 spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem. Dowodem jest nagroda Sport Biznes Polska w kategorii „Aktywacja sponsoringowa 2024 roku”. Marka odebrała ją we wtorek 18 marca w Warszawie w trakcie uroczystej gali.
– Wielkość eksportu dobrego stylu z metką Made in Poland podczas Euro nabrała tak dużej wagi, że nawet my – pomysłodawcy projektu – byliśmy zaskoczeni – powiedział Tomasz Ciąpała, Prezes G8 S.A., czyli właściciela Lancerto.
Wielki sukces Lancerto podczas Euro 2024
– Tylko w ciągu trzech dni po meczu z Holandią sumaryczny zasięg newsa o garniturze Michała Probierza osiągnął 18 milionów użytkowników, a później było tylko lepiej – przekazał Tomasz Ciąpała.
Prezes G8 S.A. dodał, że Lancerto przebiło się do popkultury. Charakterystyczne outfity zostały inspiracją dla skeczy kabaretowych i memów. Na temat unikalności strojów od marki powstały także artykuły i analizy.
Michał Probierz i PZPN pozostaną z Lancerto
Oryginalne stylizacje fani kadry Polski zobaczą także podczas kwalifikacji do Mundialu w Kanadzie, Meksyku i USA. Michał Probierz założy ponownie garnitury Lancerto również podczas rozgrywek towarzyskich i meczów w ramach Ligi Narodów w 2026 roku.
Jak przekazano w oficjalnej wiadomości na laczynaspilka.pl, inauguracja kolejnego rozdziału współpracy nastąpi 21 marca na PGE Narodowym w Warszawie. W stolicy Polska zmierzy się z reprezentacją Litwy.