Real Madryt: 70 milionów za nadruk na koszulkach i park tematyczny
Real Madryt pogłębia swoje związki ze Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi dzięki sponsoringowi turystyki w Dubaju. Umowa stanowi część Agendy Ekonomicznej Dubaju-D33, mającej na celu rozwijanie gospodarki miasta.
Hiszpański gigant nawiązał partnerstwo z Visit Dubai w celu promocji turystyki w mieście. Dubaj zostaje oficjalnym pierwszym miejscem docelowym dla Realu. Obie strony dążą do generowania nowych możliwości wzrostu przychodów i popularności. Umowa obejmuje drużyny tak męskie, jak i żeńskie, a Urząd ds. Turystyki i Handlu w Dubaju (DCTCM) ma zapewnić „unikalne i wyjątkowe doświadczenia” dla fanów.
Ile warta jest umowa?
Real Madryt przedłużył sponsoring na przodzie koszulki z lotniczym przewoźnikiem ZEA – The Emirates, co, według doniesień, ma być warte co najmniej 70 milionów euro rocznie do 2026 roku. Teraz Visit Dubai zapewni branding na stadionie Santiago Bernabeu. To kolejne partnerstwo klubu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA).
Ta najnowsza umowa jest częścią Agendy Ekonomicznej Dubaju-D33, która ma na celu dalszy rozwój gospodarki miasta do 2033 roku. Oznacza to również, że Visit Dubai staje się najnowszą komórką turystyczną, które współpracuje z europejskim klubem piłkarskim, dołączając do Visit Rwanda, mającą umowy z Arsenalem, Bayernem Monachium i Paris Saint-Germain.
– To przełomowa współpraca między Dubajem a największym klubem na świecie, która opiera się na wspólnej wizji i wartościach, gdzie każde osiągnięcie służy jako motywacja do dążenia do nowych szczytów – mówił prezes Realu Florentino Perez.
A Real Madrid theme park will be opened soon at Dubai Parks and Resorts as part of the agreement with Visit Dubai. pic.twitter.com/utAiRSmox5
— Real Madrid Info ³⁵ (@RMadridInfo) October 5, 2023
Powstanie park tematyczny o Realu
Issam Kazim, dyrektor wykonawczy arabskiego urzędu, dodał również, że chce dążyć do uczynienia z Dubaju najlepszego miasta do życia, pracy i odwiedzenia przez turystów.
– Z naszym celem ustabilizowania pozycji Dubaju wśród trzech głównych miast na świecie, ta strategiczna współpraca wykorzysta silne strony liderującego kierunku i najsłynniejszego klubu na świecie, by potwierdzić Dubaj jako najlepsze miejsce do życia – mówił Kazim.
Do porozumienia z Visit Dubai niedługo dołączy park tematyczny Realu Madryt w Dubai Parks and Resorts, największym tego typu miejscu na Bliskim Wschodzie. Park będzie pierwszym na świecie miejscem rozrywki dotyczącym wyłącznie Realu Madryt. Ma zawierać atrakcje związane z klubem, muzeum z pucharami, gry sprawdzające umiejętności piłkarskie oraz szeroką ofertę restauracyjną i miejsca sprzedaży oficjalnych produktów klubu.
Więcej szczegółów zostanie ogłoszonych w nadchodzących miesiącach, w tym informacje na temat flagowych rollercoasterów, unikalnych wydarzeń oraz interaktywnych doświadczeń sportowych i ekscytujących atrakcji, które staną się częścią tego nowego miejsca docelowego. Otwarcie parku planowane jest na IV kwartał 2023 roku.
FOT: Unsplash.com