Roger Federer, Bond i Sukcesja. To wszystko w reklamie Mercedesa
Mercedes-Benz kontynuuje kampanię „Defining Class since 1886” opartą na motywie szpiegowskim. Niedawno pojawił się kolejny klip, w którym udział wziął Roger Federer.
Oprócz zaangażowania legendy tenisa, w materiale niemieckiej marki pojawiły się akcenty nawiązujące do filmów z Jamesem Bondem w roli głównej. Natomiast do roli narratora wybrano Matthew Macfadyena – znanego z serialu Sukcesja.
W klipie pt. „The Art of Craftsmanship” przedstawiono Rogera Federera w roli eksploratora luksusu i technologii. Jest to jasne nawiązanie do wstępów w misjach agenta 007. Tajemniczości i filmowego charakteru dodaje oszczędna narracja prowadzona przez Macfadyena.
Minuta na pokazanie miliona możliwości w S-Class
Hasłem przewodnim klipu z Federerem w roli głównej jest „milion możliwości”. Fraza odnosi się do różnorodnego zestawu opcji wyposażenia, które oferują samochody Mercedes Benz. W tym przypadku reklama dotyczy pojazdów S-Class.
W nieco ponad minutę pojawiły się odniesienia do najważniejszych aspektów wyboru auta. Obracające się logo producenta samochodów symbolizuje pracę silnika. Ręka przesuwająca się po skórzanym obiciu podkreśla solidność materiału i precyzję obróbki.
Ostatnie ujęcia pokazują maszyny wbijające perfekcyjny splot nici – wykończenie pokrycia kierownicy. Finał podkreśla szeroki wachlarz wyboru opcji, jakie ma do dyspozycji klient wybierający barwę lakieru. Mercedes podkreślił, że w segmencie S-Class pojawiło się ponad 50 nowych kolorów.
Roger Federer – ambasador doskonałości i społecznego zaangażowania
Roger Federer był naturalnym wyborem do reklamy Mercedes-Benz. Tenisista od lat jest ambasadorem niemieckiego producenta. Zapewnia globalną rozpoznawalność. Jest ucieleśnieniem wartości kojarzonych z doskonałością i elegancją.
Nie bez znaczenia pozostają prywatne działania Szwajcara. Roger Federer angażuje się w projekty społeczne, jak na przykład Neon Legacy. Wspiera młodzież i promuje sport.