Startują igrzyska paralimpijskie. ORLEN ze specjalną kampanią

Igrzyska paralimpijskie w Paryżu będą już piątą imprezą tej rangi, w czasie której Polski Komitet Paralimpijski może liczyć na wsparcie ORLEN-u. Spółka od 2017 roku jest Sponsorem Strategicznym PKPar. Współpracuje także z dwudziestoma indywidualnymi paralimpijczykami – stypendystami w ramach programu „Pełnia Życia” Fundacji ORLEN. 

ORLEN razem z Kanałem Sportowym i portalem Gazeta.pl przez najbliższe dwa tygodnie zrealizuje specjalną kampanię informacyjną. Jej głównym celem będzie umożliwienie  polskim kibicom śledzenia wyjątkowej rywalizacji paralimpijczyków, dopingowania oraz wspólnego przeżywania sukcesów sportowych. 

Paralimpijczycy to  sportowcy, których historie są dla każdego z nas wzorem determinacji i wytrwałości w sportowej aktywności. Dzięki współpracy z Polskim Komitetem Paralimpijskim mamy możliwość wspierania karier wybitnych zawodników i zawodniczek, dzięki temu zawodnicy mogą dobrze przygotować się  do najważniejszych imprez sportowych. Bardzo zależy nam, żeby sport, a w szczególności idea ruchu paralimpijskiego pojawiła się w powszechnej świadomości kibiców. W ten sposób zachęcamy do aktywności fizycznej, a dzięki sukcesom paralimpijczyków pokazujemy, jak ważnym aspektem życia jest właśnie sport – mówi Lidia Kołucka, Dyrektor Wykonawcza ds. Sponsoringu. 

Współpraca ORLEN-u z Kanałem Sportowym będzie oparta na relacjonowaniu w czasie rzeczywistym występów biało-czerwonych w mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube KS, tworzonym przez ponad milionową społeczność. W działania zaangażuje się też Michał Pol, który w Paryżu już po raz piąty wystąpi jako attaché prasowy Polskiej Reprezentacji Paralimpijskiej. Pol raz dziennie będzie też występował w przeznaczonym temu wydarzeniu formacie – Tylko Sport, będącym krótkim łączeniem na żywo prosto ze stolicy Francji. 

To już moje piąte igrzyska paralimpijskie w roli attache prasowego i za każdym razem czuję się zaszczycony. To przywilej móc informować o wyczynach tych wspaniałych sportowców, towarzyszyć im na co dzień w wiosce paralimpijskiej. Często zdarza mi się pomagać im podczas kontroli dopingowej czy ceremonii dekoracji. Są dla mnie inspiracją i chciałbym żeby stali się nią dla wszystkich rodaków – powiedział Michał Pol, attaché prasowy polskiej reprezentacji podczas letnich igrzysk paralimpijskich. 

W kampanię zainicjowaną przez ORLEN włączył się też jeden z wiodących portali w Polsce – Gazeta.pl. Oprócz kampanii nastawionych na szeroki zasięg i przybliżających przebieg rywalizacji sportowej oraz sylwetki reprezentantów Polski, działania będą uzupełnione content marketingiem. Czytelnicy portalu będą mogli obejrzeć także specjalne, utrzymane w tonie human story materiały wideo przybliżające, wyjątkowe historie polskich paralimpijczyków. 

Do stolicy Francji poleciało 84 reprezentantów i reprezentantek naszego kraju, którzy powalczą o medale w piętnastu dyscyplinach. Przed trzema laty w Tokio biało-czerwoni sięgnęli po 24 krążki, w tym siedem złotych, sześć srebrnych i 11 brązowych. 

Rywalizacja w ramach XVII Letnich Igrzysk Paralimpijskich potrwa od 28 sierpnia do 8 września 2024.

Udostępnij

Translate »