Tarczyński sponsorem tytularnym Tarczyński Areny Wrocław na kolejne sześć lat

Tarczyński Arena Wrocław zachowa swoją nazwę do 2034 roku. Firma Tarczyński S.A. i Stadion Wrocław Sp. z o. o. przedłużyły współpracę o kolejne sześć lat jeszcze przed zakończeniem obowiązującego kontraktu. Nowa umowa warta jest 30 mln zł!

Umowa oparta jest na dotychczasowych warunkach i jest efektem bardzo dobrych doświadczeń, wspólnych projektów oraz realnego wpływu partnerstwa na rozwój oferty wydarzeń w regionie.

Czytaj także: Kropliczanka z The Office sponsorem Pogoni Siedlce

– Tarczyński Arena to dla nas coś znacznie więcej niż prestiżowe partnerstwo. To symbol całego Dolnego Śląska, miejsca, z którego wyrastamy. To tutaj powstała nasza firma, tutaj – w Ujeźdźcu Małym – działa nasz główny zakład produkcyjny i stąd od ponad trzech dekad rozwijamy rodzinny biznes, który dziś funkcjonuje na ponad 30 rynkach na świecie – powiedział Jacek Tarczyński, Prezes Zarządu Tarczyński S.A.

– Z prawdziwą dumą przedłużamy partnerstwo tytularne największego stadionu w regionie. Wierzymy, że takie inicjatywy realnie wzmacniają atrakcyjność Dolnego Śląska i pokazują, że nowoczesne, polskie przedsiębiorstwa mogą dynamicznie rosnąć właśnie tutaj, tworząc miejsca pracy i przyciągając najlepsze talenty – dodał Jacek Tarczyński.

– Dziś marka Tarczyński jest jedną z dziesięciu największych marek spożywczych w Polsce. Nasz rozwój to efekt pasji, ambicji i pracy również ludzi stąd – z Dolnego Śląska. Przedłużenie partnerstwa z Tarczyński Areną traktujemy jako ważny element tej historii i naturalny krok w dalszym budowaniu silnej, lokalnie zakorzenionej marki – mówił Jacek Tarczyński.

Przez cztery dotychczasowe lata współpracy stadion był gospodarzem szeregu światowej klasy wydarzeń, takich jak walka bokserska o pasy najważniejszych światowych federacji Usyk vs Dubois, finał Ligi Konferencji UEFA, dwa rekordowe koncerty Eda Sheerana, występ Dawida Podsiadły czy Andrei Bocellego oraz mecze piłkarskie, m.in. Ukraina vs Anglia. Rocznie na Tarczyński Arenie Wrocław odbywało się średnio ponad 150 różnego rodzaju wydarzeń, a obiekt odwiedziło kilka milionów osób. Już teraz władze stadionowej spółki mogą poinformować, że w sezonie 2025 będzie to niemal milion gości.

– Przedłużenie współpracy z firmą Tarczyński S.A. to dla nas powód do ogromnej satysfakcji – mówił Marcin Przychodny, Prezes Zarządu spółki Stadion Wrocław. – Ostatnie 4 lata to wspólne budowanie marki Tarczyński Areny Wrocław poprzez podejmowanie szeregu inicjatyw – takich jak chociażby Tarczyński Arena Cup dla setek młodych piłkarzy i piłkarek czy lodowisko w sezonie zimowym. Okres naszej współpracy to łącznie ponad 600 imprez, 2,5 miliona gości i zwiększenie przychodów stadionu niemal o 300%. I – co najważniejsze – nie zatrzymujemy się na tych osiągnięciach! Przez kolejne lata będziemy dalej pracować na wspólny sukces dwóch, ściśle ze sobą powiązanych marek – dodał Przychodny.

Już w tym momencie wiemy, że przyszłym roku na Tarczyński Arenie Wrocław odbędą się między innymi: mecz gwiazd Ultimate Legends Night Polska vs Reszta Świata (27.05.2026 r.); koncert Sanah (26.06.2026 r.) oraz znane z poprzednich edycji imprezy, takie jak Wrocławski Festiwal Dobrego Piwa (19-21.06.2026 r.), czy kolejna odsłona Tarczyński Arena Cup. Na przyszły rok zaplanowano jeszcze kilka dużych wydarzeń, w tym jedno sportowe będące efektem współpracy stadionu, firmy Tarczyński S.A. oraz innych partnerów. Więcej szczegółów pojawi się już niebawem!

Fot. Archiwum Tarczyński Arena Wrocław

Udostępnij

Translate »