Tomasz Fornal w nowych barwach – siatkarz dołącza do 4F jako nowy ambasador

Marka 4F, należąca do spółki OTCF, z dumą ogłasza nawiązanie współpracy z nowym ambasadorem – Tomaszem Fornalem, jednym z najpopularniejszych i najbardziej charyzmatycznych siatkarzy w Polsce. Wicemistrz olimpijski z Paryża 2024 dołącza do grona wybitnych sportowców reprezentujących markę 4F, wśród których są już m.in. Robert Lewandowski, Anna Lewandowska, Bartosz Zmarzlik i Natalia Maliszewska.

Data ogłoszenia współpracy – 21 maja – nie jest przypadkowa. To właśnie z numerem 21 Tomasz Fornal występuje zarówno w klubie, jak i w reprezentacji Polski. Ten numer towarzyszy mu od lat
i stał się jego znakiem rozpoznawczym.

Idol na boisku i poza nim

Tomasz Fornal to postać, która inspiruje zarówno na boisku, jak i poza nim. Znany z ogromnego zaangażowania, autentyczności i determinacji, stał się jednym z liderów polskiej reprezentacji siatkówki. Szczególnie zapisał się w pamięci kibiców w kluczowym meczu półfinałowym igrzysk olimpijskich w Paryżu przeciwko reprezentacji Stanów Zjednoczonych. Wtedy jego gra i motywacja odegrały kluczową rolę w doprowadzeniu drużyny do zwycięstwa.

Czytaj także: Bartosz Zmarzlik ze swoją kolekcją ubrań. Znana marka wydała oświadczenie

– Tomek to nie tylko wybitny sportowiec, ale również autentyczna osobowość, z którą identyfikuje się młode pokolenie. Jego podejście do sportu, naturalność i energia doskonale odzwierciedlają wartości, jakie chcemy budować wokół marki 4F – mówi Igor Klaja. – Reprezentuje to, co dla nas najważniejsze: autentyczność, odwagę, radość z uprawiania sportu, gotowość do łamania schematów i tę sportową zadziorność, która rodzi się wtedy, gdy naprawdę zależy ci na wyniku. Wierzymy, że wspólnie pokażemy, że sportowy styl może być nie tylko funkcjonalny, ale i pełen charakteru – dodaje założyciel 4F i CEO OTCF.

Tomasz Fornal, poza sukcesami sportowymi, jest również znany ze swojego poczucia stylu i zamiłowania do ubrań, które są funkcjonalne, ale niebanalne.

– Od kiedy pamiętam 4F wspiera polski sport. Dlatego bardzo się cieszę, że mogę rozpocząć współpracę z polską marką. Przed podjęciem tej decyzji testowałem wiele produktów 4F i szanuję je za ich jakość oraz design. Widać, że z roku na rok wchodzą na coraz wyższy poziom. Dlatego z dumą dołączam do teamu, aby reprezentować markę zarówno na boisku, jak i poza nim – komentuje Tomasz Fornal.

Portfolio 4F rośnie

4F od blisko 20 lat ubiera sportowców profesjonalnych i amatorów. Współpracuje m.in. z Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, Polskim Związkiem Koszykówki, a od tego roku także z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Marka oferuje szeroką gamę odzieży treningowej, biegowej, rowerowej, zimowej i outdoorowej. Jest trzecią najczęściej kupowaną marką odzieżową w Polsce (według raportu Fashion and Brands, Polska Perspektywa, Kondo & Partners 2025).

W ramach nowej strategii marketingowej, spółka OTCF stawia na rozwój segmentu wysokiej jakości, technologicznie zaawansowanej odzieży sportowej w przystępnej cenie. W najbliższych miesiącach dalej będzie także rozwijana oferta butów sportowych i modeli z kategorii sportstyle, odpowiadając na potrzeby nowoczesnych konsumentów. 

Współpraca z Tomaszem Fornalem to także strategiczny krok w kierunku zwiększenia rozpoznawalności marki 4F wśród pokolenia Z. „Zetki” szukają autentyczności, wyrazistych postaci i marek, z którymi może się utożsamiać.

Wspólna informacja o rozpoczęciu współpracy została zakomunikowana dziś na profilach społecznościowych Tomasza Fornala oraz 4F, w formie dynamicznego 30-sekundowego spotu, który wyreżyserował Jakub Wójcik, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Truskavka.

Kolejnym krokiem będzie letnia kampania brandowa 360°, której głównym bohaterem będzie właśnie Tomasz Fornal. Kampania obejmie działania digitalowe i outdoorowe, a jej celem będzie nie tylko promocja produktów, ale również inspirowanie do aktywności i budowania pozytywnych wzorców poprzez sport.

Udostępnij

Translate »