Tour de InPost. Marka rzuca wyzwanie amatorom kolarstwa

Do 21 lipca fani amatorskiego kolarstwa mają okazję do wzięcia udziału w wyjątkowym wyzywaniu InPost. Polska marka z okazji trwającego Tour de France zaprasza do wspólnej zabawy w aplikacji Strava, w której można zdobyć rowery i gadżety kolarskie związane z wyścigiem, którego InPost jest w tym roku sponsorem.

Inicjatywa pod hasłem „Tour de InPost” zachęca do amatorskiej jazdy na rowerze. Wyzwanie wystartowało 1 lipca i trwa trzy tygodnie. W tym czasie należy przejechać na rowerze minimum dziewięć razy po 50 kilometrów. Ci mniej zaangażowani kolarze w tym samym czasie muszą dziewięciokrotnie pokonać trasę minimum 10 kilometrów. Konieczne zarejestrowanie przejazdów w aplikacji Strava po dołączeniu do wyzwania Tour de InPost

W ten sposób InPost chce zachęcić Polaków do uprawiania kolarstwa, a przede wszystkim do ruchu i zdrowego trybu życia. To kolejna taka inicjatywa po tym, jak w zeszłym roku InPost w specjalnym konkursie zachęcał by zastąpić 7 kilometrów samochodem na 7 km rowerem, by zmniejszyć o 1kg swój ślad węglowy.

Za udział w wyzwaniu InPost można wygrać bardzo atrakcyjne nagrody, m.in. wyjątkowe rowery InPost przygotowane w partnerstwie z marką Decathlon, a także udział w spotkaniach z uczestnikiem Tour de France, a w przeszłości zwycięzcą etapów na Wielkiej Pętli, Michałem Kwiatkowskim. Ponadto, w puli nagród jest wiele atrakcyjnych gadżetów kolarskich związanych z Tour de France. Więcej informacji na temat uczestnictwa i zasad Tour de InPost można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej www.tourdeinpost.pl.

InPost sponsorem Tour de France

Wybór nagród nie jest przypadkowy. Grupa InPost jest w tym roku Oficjalnym Partnerem najsłynniejszego wyścigu kolarskiego na świecie. Dla Grupy InPost, Francja jest jednym z najważniejszych rynków – obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch. We Francji i krajach Beneluksu InPost działa pod marką Mondial Relay, będącą jednym z liderów w zakresie dostaw OOH (out-of-home) na tych rynkach.

– W tym roku po raz pierwszy jesteśmy jako Grupa InPost oficjalnym partnerem tego kultowego wyścigu kolarskiego, który jest także największym corocznym wydarzeniem sportowym na świecie. Partnerstwo Grupy InPost z Tour de France jest wyrazem naszego biznesowego podejścia do obecności na kolejnych europejskich rynkach. Francja, obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch, jest jednym z kluczowych rynków dla Grupy InPost. Nasza obecność na TdF pomoże zwiększyć świadomość francuskich oraz włoskich konsumentów i sprzedawców internetowych na temat najlepszych w swojej klasie rozwiązań w zakresie dostaw e-commerce. Kolarstwo promuje wartości takie jak ekologiczny transport, pasja do rywalizacji i oczywiście szybkość. W InPost są to wartości, które realizujemy każdego dnia – mówił Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost cytowany w komunikacie prasowym na początku wyścigu.

Branding Grupy InPost jest obecny na ostatnich 50 kilometrach każdego spośród 21 etapów Tour de France. Przy okazji startu wyścigu firma przygotowała specjalną strefę dla kibiców we Florencji, skąd pod koniec czerwca wystartowali uczestnicy Tour de France. Fani kolarstwa mogli wziąć udział w specjalnym wyzwaniu i przejechać wirtualnie trasy TdF, a za każde 10 kilometrów marka posadzi jedno drzewo. Kibice mogli też napisać wiadomość do swoich ulubionych kolarzy, a Grupa InPost dostarczyła paczki do adresatów.

Udostępnij

Translate »