Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon

17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy ORLEN. Zwycięski projekt to działania komunikacyjne wokół turnieju Predator Games realizowane przez Publicon dla marki Acer. Kampania triumfowała w kategorii „Technology: Hardware”.

– Już trzy nominacje do nagród były dowodem silnej pozycji na rynku i udanego 2023 roku. Każdy z naszych projektów był pionierski w swojej dziedzinie, a co kluczowe – przyczyniający się do zmiany standardów i dotychczasowych rozwiązań w branży. Słowa uznania dla wszystkich osób pracujących nad każdym z tych nowatorskich projektów, pozwalających nam reprezentować Polskę na międzynarodowej scenie PR – mówi Szymon Sikorski, CEO agencji Publicon Services.

Acer Predator Games 2023 o zwycięstwo w swojej kategorii rywalizował z dwoma innymi projektami. Największe pod względem liczby uczestników międzyszkolne rozgrywki e-sportowe w Europie służyły jako narzędzie repozycjonujące markę Acer. Chęć udziału w turnieju o ogólnopolskim zasięgu wyraziło 4 tys. szkół i 23 tys. uczniów. Projekt był połączony z realizowaną przez Publicon kampanią edukacyjną, którą wsparły Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Celem działań była zmiana społecznego postrzegania gamingu i odarcie go ze szkodliwych stereotypów. Kluczowe dla powodzenia kampanii było wyjście poza media typowo technologiczne. Komunikaty pojawiły się w tytułach o zróżnicowanym profilu, również marketingowym, parentingowym i ogólnoinformacyjnym. Część finałowej rywalizacji Predator Games transmitowano na żywo na antenie Polsat Games, największej rodzimej stacji telewizyjnej w świecie gamingu.

Nominacjami do Sabre Awards EMEA 2024 wyróżniono dwa projekty wrocławskiej agencji w kategorii „Sponsorship”. Kampania „Łączy nas najlepszy skład” realizowana wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins była elementem nowej strategii biznesowej PZPN opracowanej przez Publicon. Współpraca tych marek to innowacyjny model biznesowy oparty na indywidualnym podejściu do partnerów, w którym krajowa federacja partycypuje w zyskach ze sprzedaży produktów Go Active. Seria jest sygnowana logotypem reprezentacji i opracowana wspólnie ze specjalistami w zakresie żywienia pracującymi z piłkarzami.

Trzecią nominacją dla Publicon Services był roczny raport sponsoringowy Grupy ORLEN. Zaangażowanie ogromnych nakładów wiedzy i pracy członków zespołów projektowych agencji oraz koncernu przyczyniły się do powstania nowego standardu raportowania projektów sponsoringowych. Współprace sportowe, kulturalne i społeczne ORLEN w 2022 roku zapewniły marce rekordowe ponad 2 mln publikacji medialnych, a to przełożyło się na 1,4 mld zł ekwiwalentu. Raport zaprezentowano podczas konferencji Impact’23 w Poznaniu, największym wydarzeniu technologiczno-gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Udostępnij

Translate »