UEFA zwiera szyki z Carlsbergiem. Duńczycy dostali dwie duże imprezy
Gigant browarniczy z Danii powraca do roli sponsora rozgrywek międzynarodowych. Carlsberg będzie towarzyszyć wielkim imprezom z udziałem kobiet i mężczyzn.
UEFA przekazała w oficjalnym komunikacie, że „z radością wita Carslberga jako oficjalnego globalnego sponsora piłkarskich reprezentacji narodowych mężczyzn i kobiet UEFA do 2030 roku”.
Union of European Football Associations określiła również producenta z Danii jako „cenionego kibica reprezentacji narodowych od 1988 do 2016 roku”. Wspomnianą umową gigant browarniczy zapewnił sobie znakomitą ekspozycję.
Carlsberg zastąpi Heinekena
Firma z Kopenhagi zajmie miejsce Heinekena. Wygasająca umowa Holendrów uwzględnia jeszcze sponsorowanie Mistrzostw Europy Kobiet w 2025 roku. Później Heineken ustąpi pola Duńczykom.
Wraz z podpisaniem kontraktu z UEFA Carlsberg dołączy do takich brandów jak: Adidas, Alipay, Atos, Hisense i Visit Qatar. Jak przekazał Josh Sim ze Sports Pro, umowę Duńczyków negocjowała agencja CAA Eleven.
Carlsberg zapewnił sobie mocną ekspozycję
– Z niecierpliwością czekamy na przybliżenie gry kibicom i uczynienie każdej chwili jeszcze bardziej wyjątkową – skomentował współpracę Aleksander Ceferin, prezydent UEFA.
Przed Carlsbergiem seria wielkich imprez piłkarskich. Marka będzie eksponowana m.in. na UEFA Euro 2028, finałach Ligi Narodów, a także Futsal Euro. Brand z Kopenhagi pojawi się na bandach reklamowych i ściance stanowiącej tło do wywiadów.