Mistrzowskie wzory Ekstraklasy wróciły na karty PKO BP

PKO Bank Polski ponownie wychodzi naprzeciw potrzebom kibiców piłkarskich, oferując im nowe karty płatnicze z herbami ulubionych drużyn Ekstraklasy. Inicjatywa ta, realizowana już po raz siódmy, pozwala fanom na wyrażenie wsparcia dla swoich klubów w wyjątkowy sposób.

Nowe kluby Ekstraklasy na kartach PKO

Jako tytularny partner Ekstraklasy, PKO Bank Polski oferuje karty płatnicze z wizerunkami wszystkich 18 drużyn biorących udział w rozgrywkach. Współpraca między bankiem a klubami pozwoliła na stworzenie unikalnych projektów kart, które są dostępne dla kibiców.

W tym sezonie, po raz pierwszy, na kartach pojawiły się Motor Lublin oraz GKS Katowice. Kluby te po długiej przerwie – odpowiednio 32 i 19 latach – wróciły do najwyższej klasy rozgrywkowej. Ponadto kibice Lechii Gdańsk, która po roku przerwy powróciła do Ekstraklasy, także mogą cieszyć się nową kartą. Dodatkowo dla fanów Jagiellonii Białystok bank przygotował kartę z nowym, mistrzowskim wizerunkiem.

– Oficjalna Karta Ekstraklasy to jedyny taki produkt na rynku, który jeszcze mocniej pozwala identyfikować kibica ze swoim ukochanym klubem. To dla nas siódmy sezon zaangażowania i współpracy z najlepszą piłkarską ligą w Polsce. Kolejna edycja nowych kart i wspólna promocja dla kibiców. Wybór wizerunku karty spoza standardowej oferty to dla naszych klientów – fanów piłki nożnej – dodatkowe rozwiązanie, z którego coraz chętniej korzystają. Dzięki wizerunkom klubów, karty płatnicze PKO Banku Polskiego nabierają osobistego charakteru – podkreśla Marek Radzikowski, wiceprezes PKO Banku Polskiego odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Firm.

Zmiany wizerunków kart

W obecnej edycji zmianie uległy również karty dla kibiców Cracovii oraz Pogoni Szczecin. Nowe wizerunki kart dla pozostałych klubów mają być dostępne na początku 2025 roku, wraz z rozpoczęciem rundy wiosennej.

Kibice, którzy chcą wesprzeć swoje ulubione drużyny, mogą zakładać konta z dedykowanymi kartami poprzez stronę internetową klubu.

– Prowizja wypłacana przez PKO Bank Polski klubom jest przeznaczana na rozwój, rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych talentów piłkarskich, innowacje sportowe oraz inne inicjatywy prorozwojowe – podkreślają przedstawiciele banku.

Dla obecnych klientów banku, zmiana wizerunku karty jest możliwa za pośrednictwem serwisu iPKO, aplikacji mobilnej IKO lub bezpośrednio w oddziale. Koszt wydania nowej karty lub jej wymiany wynosi 14,90 zł.

FOT: PKO Bank Polski

Udostępnij

Translate »