Norris twarzą kolekcji marki TUMI. Sprzedaje walizki za 4000$

„Współpraca z TUMI w ciągu ostatnich kilku lat była niesamowitym doświadczeniem, szczególnie przy tej nowej kampanii, gdzie treści wydają się dla mnie bardzo osobiste”. Lando Norris mówi o najnowszej reklamie dla marki.

Lando Norris z nową kolekcję TUMI

Międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI wprowadziła swoją nową, męską kolekcję premium Turin. Aby zaprezentować kolekcję, TUMI nawiązało współpracę z kierowcą Formuły 1 McLarena i globalnym ambasadorem marki, Lando Norrisem. Brytyjczyk wystąpił w kampanii wraz z kolekcją Turin oraz innymi liniami, takimi jak Alpha X, 19 Degree Titanium i TUMI.

Kampania ma na celu podkreślenie „nieprzepraszająco radosnego ducha Lando”.

„Kierowca bez trudu balansuje między światem szybkiego sportu a swobodnym luksusem, cały czas mając przy sobie TUMI jako swojego stałego towarzysza” – przekazuje firma.

„Lando był nieocenionym partnerem dla TUMI przez ponad trzy lata, nieustannie wzbudzając zainteresowanie naszymi współpracami i kampaniami” – powiedziała Jill Krizelman, starsza wiceprezes ds. globalnego marketingu i e-commerce.

TUMI po raz kolejny przesuwa granice produktów luksusowych o wysokiej trwałości wprowadzając na rynek nową kolekcję Turin. Wykonane z włoskiej skóry z metalowymi akcentami produkty z tej kolekcji zaprojektowano z myślą o mężczyźnie o wielu obliczach. Od pracy, przez podróże, po rozrywkę, kolekcja Turin oferuje siedem eleganckich stylów. Plecaki, teczki, plecaki przekładane przez ramię, duże torby i wiele więcej, w cenie od 45 do 1 495 $. Każdy artykuł dostępny w wyrafinowanym czarnym kolorze ozdobiono nowym logo „T”, łącząc luksus z innowacyjnym wzornictwem.

Oprócz kolekcji Turin, w kampanii pojawiają się kultowe produkty marki TUMI, czyli kolekcje Alpha X i 19 Degree Titanium. A także sylwetki produktów z kolekcji TUMI | McLaren – co jest ukłonem dla długiej współpracy sportowca z marką.

Asortyment produktów 19 Degree Titanium obejmuje walizkę o wymiarach bagażu podręcznego, walizkę na dłuższe podróże i teczkę. Te produkty dostępne są w cenach od 3 000 do 4 500 $.

Lando Norris zabiera nową kolekcję Turin i kultowe produkty Alpha X marki Tumi w podróż po Riwierze Francuskiej:

FOT: TUMI

Udostępnij

Translate »