PUMA i AC Milan wprowadzają domowy strój na sezon 24/25

Firma PUMA i AC Milan zaprezentowały domowy strój klubu na sezon 2024/25, płynnie łącząc historię Czerwono-czarnych z przyszłością designu koszulek.

Nic nie mówi o piłkarskim dziedzictwie tak, jak czerwono-czarne pasy stroju AC Milan. Jest to synonim sukcesu, pasji i stylu – od 1899 roku od murawy aż po ulice. Klasyczny styl nowej koszulki, z czerwono-czarnymi paskami i białymi detalami, jest nawiązaniem do 125-letniej historii klubu, celebrowanej również poprzez specjalną naszywkę z tyłu koszulki, która będzie obecna we wszystkich zestawach PUMA w tym sezonie.

Charakterystyczną cechą nowego stroju jest napis „Social Club Institution” na wewnętrznym kołnierzu, który symbolizuje niezłomne zaangażowanie klubu w kwestie społeczne oraz podkreśla rolę AC Milan jako instytucji społecznej i kulturalnej zaangażowanej w promowanie pozytywnych zmian społecznych, zgodnych z jej wartościami.

Nowy zestaw domowy AC Milan jest świadectwem naszego bogatego dziedzictwa Milanismo, które jest w stanie zgromadzić ponad 500 milionów fanów na całym świecie. Ta koszulka uosabia ducha pasji, poświęcenia i innowacji, który jest definicją naszego klubu. Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować ten specjalny strój, który odzwierciedla nasze zaangażowanie w doskonałość piłki nożnej oraz pokazuje naszą rolę jako instytucji społecznej i kulturalnej – powiedział Maikel Oettle, dyrektor handlowy AC Milan.

– AC Milan to coś więcej niż klub – to symbol efektywności na najwyższym poziomie, który chcemy połączyć z innowacjami w zakresie wydajności, wzornictwa i technologii. Dzięki klasycznym kolorom nowy strój podkreśla to, jak miłość do AC Milanu była przekazywana przez pokolenia, z Mediolanu prosto na resztę świata – mówił Marco Mueller, starszy dyrektor ds. zarządzania linią produktów PUMA Teamsport Apparel.

Replika koszulki łączy ten sam wygląd z funkcją odprowadzania potu dry-CELL, która zapewnia suchość i wygodę. Idealna zarówno na dzień meczu, jak i do noszenia na co dzień. Jest ona również wykonana w innowacyjnej technologii recyklingu RE:FIBRE firmy PUMA i zawiera co najmniej 95% przetworzonych odpadów włókienniczych – dzięki czemu koszulka jest zarówno modnym akcentem, jak i symbolem sportowej doskonałości oraz zrównoważonego rozwoju.

Koszulka Authentic będzie noszona przez zawodników AC Milan na boisku San Siro jak i przez fanów na całym świecie. Nowy strój domowy AC Milan 2024/25 zadebiutuje na boisku podczas ostatniego domowego meczu sezonu przeciwko Salernitanie, a także będzie noszony przez pierwszą drużynę podczas meczu towarzyskiego z AS Romą w Perth w Australii 31 maja.

Zestaw domowy AC Milan 2024/25 jest dostępny od 23 maja w sklepach PUMA i na PUMA.com oraz we wszystkich oficjalnych sklepach AC Milan, na store.milan.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie.

Udostępnij

Translate »