Puma i Manchester City zaprezentowały trzeci zestaw strojów
Firma PUMA i Manchester City zaprezentowały zupełnie nowy, trzeci zestaw koszulek na sezon 2024/25. Klasyczny bordowy strój z metalicznymi, złotymi elementami, przedstawiony fanom w Nowym Jorku reprezentuje nieustanny ruch na boisku i oddaje ducha ciągle rozwijającego się klubu.
Statek z herbu Manchesteru City, symbol ich bogatej historii, został wykorzystany do stworzenia stonowanej grafiki reprezentującej przeszłość, teraźniejszość oraz przyszłość drużyny. – Trzeci zestaw na sezon 2024/25 jest odzwierciedleniem ciągłego parcia do przodu, a także Manchesteru City. Naszym celem było stworzenie koszulki, która oddaje istotę tego klubu.
Ten wyjątkowy strój odzwierciedla nieustającą motywację i ambicję, które definiują Manchester City i jego kibiców. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać City na ich drodze dzięki zestawowi, który łączy innowacyjny design ze zrównoważonymi rozwiązaniami – powiedział Marco Mueller, starszy kierownik ds. zarządzania linią produktów w Puma Teamsport Apparel.
Nowy, trzeci zestaw został zaprezentowany podczas przedsezonowego tournée pierwszej drużyny Manchester City po USA. W trakcie ekscytującego wydarzenia „Block Party” na skrzyżowaniu 49 Ulicy i 5 Alei w Nowym Jorku. Impreza zorganizowana została we współpracy z Puma Hoops, na specjalnie zaprojektowanym boisku.
Wśród gości znaleźli się między innymi Jack Grealish, Pep Guardiola, Erling Haaland i Oscar Bobb, którzy mieli okazję zobaczyć koszykarski pokaz z udziałem dwukrotnego mistrza NBA we wsadach Maca McClunga. Aby uczcić połączenie dwóch różnych dyscyplin sportu, Puma i Manchester City stworzyły również zaprezentowane podczas imprezy koszykarskie koszulki Manchester City w barwach domowych i wyjazdowych.
– Jesteśmy zachwyceni, że możemy zaprezentować trzeci zestaw na sezon 2024/25 wraz z naszym partnerem Puma. Możliwość przedstawienia tego stroju w Nowym Jorku, w ramach naszej imprezy „Block Party”, wraz z trenerem drużyny Pepem Guardiolą i zawodnikami, jest niezwykle ekscytująca dla klubu i stanowi część naszej strategii dostarczania autentycznych wrażeń naszym fanom z całego świata – powiedziała Nuria Tarré, dyrektor ds. marketingu i wrażeń kibiców w klubie Manchester City.
Manchester City 27 lipca zagra z innym klubem AC Milan na Yankee Stadium, a oba kluby zintegrują się z lokalną społecznością Nowego Jorku. We współpracy z Pumą kluby zorganizują wspólną sesję piłkarską w Sofive Meadowlands w ramach inicjatywy „City and Milan for Change„.
Projekt ma na celu zainspirowanie kolejnego pokolenia młodych piłkarzy w rejonie Nowego Jorku, a także wykorzystanie siły piłki nożnej do jednoczenia społeczności na całym świecie. Puma jako oficjalny partner – zarówno City, jak i AC Milan – wspomogła wydarzenie społeczne i przekaże dzieciom biorącym w nim udział stroje i obuwie Manchester City i AC Milan.
Oprócz spotkania ze społecznością oba kluby wezmą udział w specjalnym wydarzeniu w ramach sobotniego turnieju przedsezonowego. Warto dodać, że trzeci zestaw Manchester City jest dostępny w sklepach PUMA, na PUMA.com, mancity.com/shop i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od 26 lipca.