
Lubella dotrzymuje słowa. Makaron Rakiettoni od poniedziałku w sklepach
Makaron w kształcie paletki staje się faktem. Rzecznik Prasowy Maspexu zapowiedział premierę produktu. Rakiettoni pojawi się na sklepowych półkach od poniedziałku.
Na początku lipca pisaliśmy w TheSport.pl o tym, że Lubella doda do swojej linii produktowej nową pozycję. Chodziło oczywiście o nietuzinkowy rodzaj makaronu. Imitował swoim wyglądem rakietę tenisową.
Przyczyną akcji był tryumf Igi Świątek w Wimbledonie 2025. Zwycięstwu towarzyszyły akcenty kulinarne. Polka w trakcie turnieju powiedziała, że jednym z jej ulubionych dań jest makaron z truskawkami. Media szybko podchwyciły temat i powstał viral „pasta strawberries”.
Real Time Marketing w praktyce: Lubella wykorzystała okazję
Niedługo po wypowiedzi Igi Świątek (w trakcie wywiadu pomeczowego przy okazji rywalizacji z Danielle Collins) zareagowała branża gastronomiczna. Mowa tutaj konkretnie o Lubelli. Marka jest częścią Grupy Maspex.
Zespół Lubelli zaprezentował Real Time Marketing w najlepszym wydaniu. W niecałe 24 godziny od wypowiedzi Igi – za pośrednictwem kanałów social media – producent pokazał swoją propozycję makaronu w kształcie rakiet tenisowych.
Makaron Rakiettoni od poniedziałku w sklepach
Teraz Maspex dotrzymuje słowa. Po południu w piątek 22 sierpnia, Daniel Karaś (Rzecznik Grupy Maspex) przekazał nowinę oficjalnie.
– Jak obiecaliśmy, tak zrobiliśmy. Makaron #Lubella Rakiettoni 🍝 będzie dostępny w sprzedaży od przyszłego tygodnia! To edycja limitowana, a dochód zostanie przeznaczony na wsparcie młodych talentów tenisowych – napisał Daniel Karaś w poście na portalu X.