Adidas sponsorem Polskiego Komitetu Paralimpijskiego

Adidas ogłosił rozpoczęcie ośmioletniej współpracy z Polskim Komitetem Paralimpijskim. Z tej okazji, na sześć miesięcy przed rozpoczęciem igrzysk w Paryżu, marka zaprezentowała spot z udziałem czwórki parasportowców – Kingi Dróżdż, Aleksandra Kossakowskiego, Katarzyny Kozikowskiej oraz Kamila Otowskiego.

Polscy paraolimpijczycy od dawna udowadniają, że w sporcie nie ma granic. Ciężko pracują, biją rekordy i zdobywają liczne medale. Marka adidas od lat konsekwentnie angażuje się w promowanie równości i inkluzywności, stąd zawarcie umowy sponsorskiej z Polskim Komitetem Paralimpijskim jest kolejnym istotnym krokiem po ogłoszeniu współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.

– Otwieramy nowy rozdział, wchodzimy we współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek odzieżowych na świecie. Ma to wymiar nie tylko prestiżowy, ale i marketingowy. Liczymy na to, że obecność paraolimpijczyków w kampaniach reklamujących markę pomoże nam w promocji. Warto podkreślić, że adidas wspiera również Polski Komitet Olimpijski, co jest bardzo ważne dla zawodników pod kątem wspólnej identyfikacji i spójności wizerunkowej – mówi Łukasz Szeliga, prezes Polskiego Komitetu Paralimpijskiego.

Wsparcie dla wszystkich sportowców ma wymiar społeczny i buduje świadomość na temat sportu osób z niepełnosprawnościami. Dlatego też naturalnym krokiem było ogłoszenie współpracy z Polskim Komitetem Paralimpijskim poprzez film, w którym występują czołowi polscy sportowcy – paraszermierka Kinga Dróżdż, paralekkoatleta Aleksander Kossakowski, parakajakarka Katarzyna Kozikowska i parapływak Kamil Otowski.

Porozumienie z Polskim Komitetem Paralimpijskim obejmuje wszystkie wydarzenia paraolimpijskie, w których wezmą udział polscy sportowcy aż do końca 2031 roku, w tym: XVII Letnie Igrzyska Paraolimpijskie Paryż 2024, XIV Zimowe Igrzyska Paraolimpijskie Mediolan-Cortina 2026, XVIII Letnie Igrzyska Paraolimpijskie Los Angeles 2028 oraz XV Zimowe Igrzyska Paraolimpijskie (organizator zostanie ogłoszony w lipcu tego roku w Paryżu). W ramach umowy sponsorskiej adidas dostarcza zawodnikom obuwie, stroje i akcesoria, w których paraolimpijczycy wystąpią m.in. w wiosce olimpijskiej oraz podczas dekoracji medalowych na podium.

FOT. Materiały prasowe

Udostępnij

Translate »