Challengers – nowy projekt Publicon Sport
Challengers to usługa dla sportowców indywidualnych i drużyn łącząca wsparcie promocyjne, medialne i w pozyskiwaniu sponsorów. „Dziś za największymi sportowcami stają całe zespoły gwarantujące wsparcie w tych obszarach – my chcemy, żeby na takie wsparcie mógł liczyć każdy sportowiec” – mówi Anna Małys, liderka projektu.
W ramach Challengers sportowcy mają zagwarantowane wsparcie w rozwoju medialnym, social mediowym i biznesowym. Agencja przygotowuje też materiały sponsorskie i aktywnie poszukuje partnerów. Oferuje im nie tylko „ekspozycje” logo, ale przede wszystkim wpisanie w szerszy kontekst i aktywacje sponsoringowe. Jest kilka pakietów cenowych i możliwości – żeby ta usługa była dostępna także dla początkujących sportowców.
CZYM JEST PROJEKT CHALLENGERS? – KLIKNIJ TUTAJ
Chcemy, aby polscy sportowcy stali się rozpoznawalni na arenie międzynarodowej i zdobyli silną, pozytywną reputację. Wierzymy, że skuteczny marketing sportowy nie polega tylko na pozyskiwaniu sponsorów, ale na tworzeniu autentycznych i inspirujących historii, które przyciągają uwagę mediów i fanów.
„Gdy rozwijaliśmy Publicon Sport, zaczęło się do nas zgłaszać wielu sportowców. Jesteśmy dużym zespołem, z doświadczeniem w złożonych projektach, trudno było przełożyć to doświadczenie na małe projekty. Dlatego zbudowaliśmy osobny biznesowy unit” – mówi Szymon Sikorski, prezes spółek z grupy Publicon.
„Nasza praca na rzecz sportu zaczęła się od pomagania sportowcom, którzy tego szczególnie potrzebują. Podnoszenie ich kompetencji w obszarze komunikacji i sponsoringu to coś, co czujemy jako misję. Dlatego bardzo cieszymy się na start tego projektu”.
-> Julia Szeremeta we freakfightach? Miała dostać ofertę! <-
Za projektem stoi Publicon Sport – partner marketingowy PZPN oraz agencja specjalizująca się w sponsoringu i rozwoju biznesowym poprzez sport, Publicon – agencja PR i komunikacji, obecna od 18 lat na rynku, a także zespół portalu TheSport. Projekt prowadzi Anna Małys – była sportsmenka, która posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingu sportowego. Specjalizuje się w obszarach takich jak sponsoring oraz marketing z udziałem influencerów na poziomie międzynarodowym.