InPost na liście sponsorów Tour de France

Podczas kolarskich zawodów Tour de France Michał Kwiatkowski będzie jedynym Polakiem. Jednak występ naszego kolarza to nie jedyny polski akcent!

Tour de France – Rekordowy start Kwiatkowskiego

Michał Kwiatkowski został wybrany do składu ekipy Ineos Grenadiers na Tour de France, który rozpocznie się w sobotę we Florencji. Brytyjczyk Mark Cavendish, reprezentujący barwy Astany, podejmie próbę pobicia rekordu zwycięstw etapowych.

34-letni Michał Kwiatkowski wystartuje w Tour de France już po raz dziesiąty, co czyni go rekordzistą wśród polskich kolarzy. Na swoim koncie ma dwa wygrane etapy, zwyciężając w 2020 i 2023 roku.

Głównymi liderami brytyjskiej drużyny Ineos Grenadiers będą Hiszpan Carlos Rodriguez, zwycięzca niedawnego Tour de Romandie, oraz Kolumbijczyk Egan Bernal, triumfator Tour de France 2019.

Polski akcent w wyścigu

Wyścig rozpocznie się we Florencji, a pierwsze trzy dni rywalizacji będą miały miejsce we Włoszech, zanim kolarze dotrą do Francji. Umożliwi to szeroką promocję marki InPost w miastach francuskich i włoskich, gdzie znajdują się tysiące punktów PUDO i paczkomatów.

– Studiujesz roadbook tegorocznej Wielkiej Pętli Tour de France, a tam logotyp polskiej firmy – InPost! Chapeau bas Panie Brzoska! – pisze Jarosław Marycz.

InPost od lat wspiera polski sport. Od 2022 roku jest sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a od niedawna również Polskiego Związku Kolarskiego. Teraz marka została partnerem najważniejszego kolarskiego wyścigu na świecie.

„Dla Grupy InPost Francja jest jednym z najważniejszych rynków – obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoch. Jesteśmy dumni, że możemy zostać partnerem Tour de France – najważniejszego wyścigu kolarskiego, a zarazem największego corocznego wydarzenia sportowego na świecie. Partnerstwo to przyczyni się do poszerzenia i pogłębienia świadomości wśród francuskich konsumentów i sprzedawców internetowych na temat naszego najlepszego w swojej klasie rozwiązania w zakresie dostaw e-commerce. Kolarstwo promuje zestaw wartości – w tym ekologiczny transport, pasję do rywalizacji i oczywiście szybkość. W InPost są to wartości, które wcielamy w życie każdego dnia” – mówił prezes Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie firmy.

InPost będzie dzierżył oficjalną flagę wyścigu. Przed każdym etapem wręczy ją dyrektorowi Tour de France i przedstawicielom miast etapowych, co dodatkowo podkreśli obecność polskiej firmy na międzynarodowej arenie sportowej.

FOT: Tour de France / X

Udostępnij

Translate »